gaat n te gek spel worden, w8 er ook al lang op, met controller ook goed te spelen, met gun vast leuker, maar geen idee of die madcatzGUN 100hz compatible is. (wie weet dat ?) iig als ie uit is ga ik um halen, sterker nog ik heb um reeds besteld !!
21 februari komt ie uit. IIG, het lijkt me echt een supergame, maar ik weet nog neit of ik hem ga kopen.
HOTD moet echt met een lightgun gespeeld worden. Ik heb em ook op de pc (deel 1 - 2) en met de muis gaat ook wel lekker maar met een controller denk ik weer niet. Of ze gaan dit spel ook echt langzaam maken zoals UC. Dat je nog goed kan richten op tijd. Ik hoop het niet eigenlijk :{
Als ik hem zou kopen dan natuurlijk wel met een gun. Maar 't zombie-schieten bevalt me niet. Schiet liever op "echte" mensen. Er moeten zowiezo meer spellen voor een gun uitkomen, zowiets vind ik nou net het leuke van een console.
nou ik heb hem vandaag binnnen gekregen en hij is echt heel stoer en hij is grafische ook erg goed het snelst dat ik hem nu heb uitsgespeeld is 25 minuten en 4 seconden wat dan wel leuk is is dat dan de house of the dead 2 optie unlocked wordt en dan kun je die voledig spelen is dat niet leuk
Dan ben je wel erg goed!!! Mij is het nog niet gelukt om hem uit te spelen... Na een paar keer had ik geen zin meer om helemaal opnieuw te beginnen.... Met zijn 2en is het spel wel lache
lik-sang.com hmm ff kijken. kan je alleen met credit card betalen? en hoe werkt paypall nog nooit gebruikt nml. maar goed ze verkopen em idd wel. 54 euro maar liefst ga em duidelijk wel kopen, ff mn pa strikken voor een credit card.
ik ga 'm echt niet kopen moet ik zeker ook zo'n veels te duren gun bij kopen. JAA DAAAAG misschien ooit als 2e handsje en dan nog... lijkt me niets kan mijn geld wel beter besteden zo'n gun erbij voor zoveel geld is afzetterij... 70 euro voor een spel vind ik sowieso al veels te veel
als je die BTW pech hebt dan krijg je die gun helemaal nooit. want hij mag eigenlijk helemaal niet verkocht worden hier omdat ie teveel op een echt wapen lijkt. verzendkosten zijn 9 euro. dat trek ik nog wel als ik toch bezig ben met mn shopping spree. maareh jah. k moet er nog even overnadenken. meer mensen die dit gaan doen? of betere ideen hebben?
Die beretta is leip man.... Alleen wel erg duur... vooral als je er 2 moet kopen, dat is pas echt fun!!!