wat vinden jullie (iedereen op XBW Forum die van HipHop houd) van de naamsverandering van Murder INC ??? ik vind het Jammer dat irv Gotti (CEO Van de INC) de naam heeft veranderd , maar ja de Baas van DefJam , vond het beter dat men dus de naam ging veranderen !!! by the way , voor meer Murderinc Talk raad ik je aan om de Forum van www.Murderinc-online.com te bezoeken (nope maak geen Reclame , tis alleen een tip , hoef je niet te doen ) als Mods er een Probleem vind , moeten ze dat ff mailen ,dan doe ik da nie meer
Murder Inc en The Inc... Een pot puf... allebei nep... doet me wel een beetje denken aan de naamsverandering van Suge Death Row - The Row Murder Inc - The Inc...
Ik vind ze sowieso heel erg wack... Maar dat Its Murdaaaaaah is moeilijk irritant dus dat is wel goed dat het weg is nu moeten ze zelf nog weg...
WiresOUTLAW : de laatste stuiptrekkingen van een stervend label... eh ze zijn nog niet dood , maar Irv doet wel dom , dat hij Artiesten als BlackChild , Cadellac Tah in de Kou laat , door steeds hun cd,s uit te stellen , dat is Sneu voor hun Suge doet da ook met Crooked I & Eastwood,Kurupt Suge ziet alleen 2Pac als Bron van inkomsten en hij geeft geen F*ck om zijn eigen artiesten (das heel jammer) maar ook Aftermath Flikt dat , DefJam ook , Bad Boy deed da ook dus MI & Death Row zijn niet de enigste die dat Flikken
Deathrow en Murder inc zijn connected (kijk maar eens naar de tracklist van dysfunkional family OST) allemaal row en murder inc artists. Irv Gotti (het lijkt wel of ze elkaar aantrekken Irv Gotti, die broer van hem xxxxxx Gotti (op xxxxxxx moet dus z'n naam staan alleen kan ik er niet zo gouw opkomen, Young Gotti (= natuurlijk Kurupt) en Gail Gotti) gaat zelfs het nieuwe Pac album produceren!!!!!!!!!! Kurupt's album komt ergens rond april uit en Crooked I is weg bij deatrow. Ik hoop er eerlijk gezegt op dat Suge (en Reggie ook als die daar nog zit) es een keertje weg gaat (kan me niet echt schelen hoe , dus vul maar in naar je eigen wensen) en dat kurupt er nog wat van kan maken.
Ja fijn allemaal maar is het niet beetje stom om hier topic over te openen het had ook in de hiphop topic gekunt.
En nu hier niet off-topic beginnen, als jullie al zo een moeite hebben met de gesloten hip-hop thread.
hoeveel INC album's hebben jullie (van artiesten) ? ik heb op de Kerstalbum van Ashanti & Rule 3;36 (Ja Rule) & de fast & Furiuos soundtrack (Defjam/Murder Inc) & Lloyd - Southside na ...alle albums .... ik ben nu bezig om alles van Roc A Fella af te gaan (gaat langer duuren.... )
ik heb geeneen cd van tha inc, wat een stakkers zijn dat. koop liever mijn cd's, seyss does matter & underground heroes.