1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The King of Fighters XII

Discussie in 'Algemeen' gestart door Modder-Eter, 13 jan 2009.

  1. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Je gelooft deze onzin toch zeker zelf niet, iedereen beweert dat het vrijwel onspeelbaar is online ( zelfs met blauw tegen blauw connecties ), en ik heb er ook genoeg videobewijs van gezien over hoe slecht het wel niet is online.
    Wou je beweren dat deze spelers en journalisten allemaal liegen, terwijl ze Street Fighter 4, MvC2 en Blazblue zonder problemen kunnen spelen?

    Je kan natuurlijk geluk hebben gehad met een potje, maar mocht je verdere potjes lagloos kunnen spelen, film het dan even en zet het op youtube neer ( en geen replays, want die filteren de lag eruit ).
    Zonder videobewijs vindt ik dit allemaal maar moeilijk te geloven.



    [yt]JlNs9ajmi0k[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2009
  2. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed, dat er connectie issues zijn betekent niet dat iedereen er gelijk last van moet hebben natuurlijk. De mensen met problemen schreeuwen het hardst, de mensen die tevreden zijn hoor je niet. Laat je niet door 50 random Amerikanen van de wijs brengen. Vergeet niet dat het tot nu toe vrijwel alleen Amerikanen zijn die klagen. Tenslotte is de game hier officieel niet eens uit. In de hoogtijdagen van CVS2 hoorde je ook vrijwel alleen Amerikanen klagen over de verbinding. En waarom? Simpelweg vanwege de afstand tussen de spelers. Ik heb altijd ervaren dat connecties binnen Europa in de meeste gevallen prima speelbaar waren (behalve PES 2009). Nu ook met deze game. Tuurlijk, als ik de reacties op diverse fora lees, geloof ik best dat er het e.a.a. aan de netwerk code verbeterd kan worden, maar mensen kunnen zelf tot aan een eventuele nieuwe update zelf ook en handje helpen door te zorgen dat de NAT instellingen in orde zijn, en mensen op goede connecties selecteren.

    Zorg er dus voor dat je een friendlist aanlegt met mensen die een goede connectie hebben!

    Overigens wil ik best e.e.a. filmen en dit posten hoor, geen enkel probleem! :thumbs:
     
  3. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, niet om het een of ander, maar die connectieproblemen zijn wel gegrond. Anders zou Ignition het ook niet onderkennen. Ze zijn zelfs van dien aard dat het zelfs mij afschrikt... En Ignition kennende zullen ze er niet al teveel aan kunnen doen...wat al blijkt na de eerste patch. Het is ook maar een kleine partij.
     
  4. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ja doe maar.Want wil nu wel eens weten of ik nu wel of niet de game moet gaan halen.
     
  5. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Gamerawplay review

    The King of fighters 12 Game Review -Part 1/3



    The King of fighters 12 Game Review -Part 2/3



    The King of fighters 12 Game Review -Part 3/3




    Cool
    King of Fighters XII Combo Exhibition
     
  6. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop niet dat mensen KoF XII al zijn vergeten tegen de tijd dat ze de game goed draaiende hebben online.
     
  7. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    tx man, appreciate it... ik kende deze site nog niet, maar hun half uurtje aan footage was het waard om even gekeken te hebben. de drang om KoFXII aan te schaffen wordt er overigens niet groter op, maar voor een schappelijk prijsje tzt zal ie toch wel in m'n collectie komen...

    anyway, nog mensen die Battle Fantasia spelen hier toevallig? (zal het ook nog even in de BlazBlue Thread vragen) - ook een 2D-fighter van de makers van Guilty Gear... zitten maar 12 characters in, doch wat het doet voelt allemaal wel volwaardig aan... typical Japans en heel RPG-stijl-achtig vormgegeven... is geen full-priced game (hoewel sommige winkels het wel als dusdanig verkopen)

    http://www.youtube.com/watch?v=zoKkUO1uqNQ ps3 review, maar hij is er dus ook voor de 360
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2009
  8. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken de game wel, maar wat ik ervan zag sprak me niet echt aan, maar is het wel een leuke game?

    Om weer even ontopic te gaan:

    Ik zit eraan te denken om deze game te laten zitten tot hij een euro of 30 is.
    Als je het mij vraagt is deze game binnen de kortste keren afgeprijst en tegen die tijd kunnen we hopelijk goed online spelen.
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2009
  9. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Ik denk dat ik dat ook ga doen..
    Wil de game nog steeds erg graag maar ze moeten eerst de problemen oplossen.
    En ik denk dat de game binnen notime is afgeprijst.



    ;)
    [​IMG]
     
  10. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    ja, het is een leuke game, en leuk is ook een goed woord in deze, want het spel kent een heleboel kleine subtiele grappen... qua sfeer is het niet te vergelijken overigens met een SF4 of KoFXII, waar deze games vooral stoer ogen, is BF heel kiddy-JRPG-alike, daar moet je van houden, en zoals je zelf al aangaf: jou sprak de game niet aan, en dat zal vooral daarmee te maken hebben; want de vechters zijn op zich interessant en hij speelt prettig... online werkt, maar er zijn maar heel weinig spelers, dus vandaar was het meer de vraag van mij of iemand het toevallig ook speelde... ik vind het nl. moeilijk om het een aanrader te noemen, maar een beetje meer aandacht zou dit spel wel verdienen, zeg maar...

    ja, dat zou wellicht nog een positieve draai zijn aan het geheel, issues opgelost en 'm in de budgetbakken terugvinden... vind het wel kwalijk dat ze hun fanbase zo enorm teleurstellen :mad:
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2009
  11. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is nog hoop! http://forums.ignitionusa.net/showthread.php?t=1585

    Laten we hopen dat SNK het dit keer goed heeft gedaan :p
     
  12. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
  13. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Mischien toch KoF tegen eind van de maand? ik hoop het :p
     
  14. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ik heb em toch maar besteld nu Blazblue op zich laat wachten
     
  15. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Woohoo, oke dan, goed nieuws.
    Dan maar toch de game halen;)
     
  16. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben blij dat ze tijd nemen voor de patch en niet weer een overhaaste 'patch' zoals de vorige keer.
    Hopelijk kunnen we op 28 Augustus een werkende KoF XII verwachten.
    Ik hoop op Marvel vs Capcom 2 netplay kwaliteit minstens.

    Hopelijk komt de patch iets voor de Europese release uit, zodat we erachter komen of het heeft gewerkt.
    Ondertussen pak ik KoF XI/98 UM weer een beetje op.
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2009
  17. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is een preview gepost over de komende patch, maar de vraag is natuurlijk hoever de spelers van elkaar afzitten.
    Het is wel te hopen dat ze beetje ver van elkaar vandaan zitten, en niet in hetzelfde kantoor natuurlijk :emo:

    http://www.facebook.com/video/video.php?v=1042259997136&ref=mf

    Hopelijk bedondert SNK zijn fans dit keer niet, en kunnen we straks constant van dit soort matches verwachten :b:

    Ondertussen heeft SNK Japan zijn site geupdate met een zooitje KoF XII wallpapers.

    http://game.snkplaymore.co.jp/download/

    Die eerste is erg mooi :eek:
     
  18. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Hopen dat het werkt met die patch zodat ik die game kan halen..
    Want ik heb wel ff zin om je ass te whoopen Dirk}:]
     
  19. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ik kijk ook uit naar deze game al zal ik weinig ass whoopen in het begin. Nooit echt een spel uit deze serie gespeeld
     
  20. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch niet met Joe he? :eek: volgens mij is hij wel populair in dit deel :p

    Even de admin van het Ignition forum quoten:
    Nu maar hopen dat het geen leugen is :9
     

Deel Deze Pagina