1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The King of Fighters XII

Discussie in 'Algemeen' gestart door Modder-Eter, 13 jan 2009.

  1. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Ik had net ff de Gamecube aangesloten want had ff zin om Capcom VS SNK 2,0(Blijft denkik de beste fightgame) te doen om ff met the king of fighters characters te spelen;)
    Terry,Kyo,Benimaru,Joe en Athena zijn dan toch me favorieten:b:

     
  2. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    ja ben er uit......ga hem niet meer kopen.

    MvsC 2 FTW!!! :p
    Scheelt me ook 40 euro gelijk.
     
  3. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Rock is ook cool hoor! :eek:

    Ik heb deze game nooit gespeeld, wel SNK vs Capcom Chaos, maar die game was niet zo leuk, en SNK deed Capcom personages geen eer aan met de lelijke sprites die ze gebruikte.
    Hopelijk zien we ooit nog eens een deel 3, met SNK personages in volle 3D glorie.
     
  4. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Rock is ook cool ja.
    Zat alleen te twijvelen uit welke game die kwam;)

    Zag dit net op KoF Forum..
    Zal wel mooi zijn:b:

    ==========================
    Important King of Fighters XII Status Update No.2
    Hello KOFXII Fans:

    As we stated yesterday, we are currently in serious talks with SNK PLAYMORE about getting some of the online/netcode and functional concerns addressed as soon as possible. We have also passed along the top DLC requests that the fans are making so they can be very much aware of what people want. Here are some of the requests we have specifically passed along to SNK PLAYMORE:

    FUNCTIONAL ISSUES:
    1. Netcode performance improvements **HIGHEST PRIORITY**
    2. Ability to search for game sessions by connection speeds
    3. Adding the ability for players and spectators to quit out of online matches
    4. Addition of “kick” or “remove player” option from host lobbies
    5. Various game play bugs, including the Raiden/Elizabeth critical combo bug
    6. Ability to cancel or back out of the character selection screen

    DLC FAN REQUESTS:
    1. Additional Characters (and yes, Mai is on top of the list we provided SNK)
    2. Additional Stages
    3. Ability to Color Edit Characters
    4. Endless Survival Mode
    5. Endless Time Attack Modes
    6. Challenge Mode(s)

    We will keep you informed of any progress made with SNK PLAYMORE and we again thank you for the incredible support. We encourage you to continue with the constructive feedback, as we are fans of the series too!
     
  5. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    zijn nu toch ook weer geen onderdeeltjes waarvan je zegt: "morgen af!"
    die functional issues zijn eigenlijk best triviaal, is belachelijk dat dat gepatcht dient te worden (maar goed, daar is genoeg over gezegd)
     
  6. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop wel dat ze eerst op de online problemen richten voordat ze met die DLC komen.

    En die obsessie voor Mai's boobs van de fans is best hilarisch :lol:
     
  7. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Neem aan dat ze online als eerste opknappen ja;)
    Jij hebt ook obessie voor Mai Boobs toch?:lol:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  8. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daarom kies ik haar nooit, ze leiden me namelijk af tijdens het vechten.

    Ik vraag me af hoeveel punten de fans ervoor over gaan hebben om haar te kopen, SNK gaat haar vast niet voor niets weggeven.
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2009
  9. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Maar als online weer goed word haal je hem dus wel?
    Want blijkbaar zijn wij nog de enige die hem willen hebben of heb je nu genoeg aan MvC 2?:9
     
  10. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee zeker niet, ik wil nog steeds KoF XII online spelen.
    Maar ik ga geen geld vergooien zolang het niet werkt online, dat is alles.
     
  11. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er iemand op dit forum die de PS3 versie heeft? Voeg me dan gerust toe! Wellicht dat de connecties binnen NL stabiel zijn!

    Ik heb de game vandaag bij Dimension Plus in Doetinchem gehaald, maar ik kan hem morgen pas spelen (zit nu nog op mijn werk). Morgenochtend onderwerp ik de game aan een uitgebreide playtest, en post ik mijn bevindingen van de zowel de single-multiplayer en de onlinemodes!

    Ik heb er overigens alle vertrouwen in dat SNK Playmore met een prima patch op de proppen komt om e.e.a. te verhelpen/toe te voegen! Tot die tijd oefen ik alvast en speel met vrienden de VS mode. :)
     
  12. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Net zoals de vorige keer of niet?

    Inplaats van dat ze zelf toegeven dat de game een slechte netcode heeft en dat het daarom lagged, gaan ze de spelers vragen of ze de NAT settings wel goed hebben staan.
     
  13. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Laat dan even weten hoe het online gaat:9.
    Want dat is de reden waarom ik en Dee0342 hem nog niet durven te halen vanwege de lag online;)
     
  14. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ging er net als SNK Playmore vanuit dat de eerste patch alles zou verhelpen en, hoewel het online gedeelte verbetert schijnt te zijn, moet het gewoon beter.

    Hier heb ik dan ook alle vertrouwen in, gezien het feit dat SNK Playmore er mee bezig is en ongetwijfeld hard werkt aan een oplossing voor de EU release.

    Ik haal dan ook even een citaat van jou aan waarin Ignition Entertainment aangeeft druk bezig te zijn met SNK Playmore om verdere verbeteringen aan te brengen:

    Dear KOF XII Fans,

    The support and excitement generated by the fans so far for THE KING OF FIGHTERS XII is amazing and incredibly appreciated. We are so happy to finally have it available. Even after the game was finished, additional steps were taken to help improve the player experience and an update was released for both the Xbox 360 and PS3.

    However, Ignition Entertainment is not at all happy with the online performance or with some of the functional issues that the fans have raised even after the release of these updates. We want to ensure the community that we are not taking this lightly and are having meetings in person with members of SNK PLAYMORE even at this very moment. Please continue your constructive feedback because we are listening and will do everything we can to have SNK PLAYMORE address these issues as soon as possible.

    The King of Fighters series has always had some of the very best and supportive fans and we want to do what we can to help ensure they are treated right. We will continue to keep you updated on progress with SNK PLAYMORE and we thank you again for the continued support.

    Ik geef morgen natuurlijk een eerste indruk! :thumbs:
     
  15. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Begrijp ik nou goed dat ze bezig zijn met de lag? is er dan nog hoop?! :eek:
     
  16. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Nieuwe video review van IGN.


     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2009
  17. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    King of fighters is gewoon gaar :+

    tenzij de 3-D versie die was wel lachen tot aan de eind baas.

    xD
     
  18. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Meeste hoofdbazen van SNK staan erom bekend dat ze cheap zijn :p
     
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.985
    Leuk Bevonden:
    3.326
    Laatst bewerkt: 31 jul 2009
  20. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game vandaag aan een eerste speelsessie onderworpen. Ik heb er zo'n twee uur mee gespeeld en post hieronder mijn eerste bevindingen.

    -De game speelt sneller dan SFIV; een pluspunt in mijn ogen

    -De game speelt en oogt 'soepeler' dan voorheen. Waar voorgaande edities 'stijf' aan konden voelen kwa executie is dit nu helemaal verdwenen. De game voelt wellicht meer aan als een gepolijste Capcom fighter, wat positief genoemd mag worden.

    -De game heeft een 'simple' mode. Dit is te vergelijken met de EO mode die ook in CVS2 aanwezig is. Je kan hierdoor je specials en super moves kwijt onder één knop. Dit is ideaal voor beginnende spelers of spelers die de overstap maken van SF naar KOF. Op deze manier leer je de game mechanics beter begrijpen en toepassen. Ook geoefende spelers kunnen wellicht op deze manier eehn nog beter overzicht krijgen op de veranderingen die zijn aangebracht.

    -Éen van deze varanderingen is het feit dat characters aangepast zijn. De movelist van vele characters is aangepast. Vooral Iori heeft een ietwat andere stijl dan voorheen, maar lijkt nog net zo gevaarlijk te zijn.

    -De graphics hebben een behoorlijke update gekregen. Er is veel meer detail te bespeuren. Tegen de mensen die dachten dat Blazblue de enige game was die laat zien hoe een goede en mooie 2D fighter eruit hoort te zien, wil ik zeggen; speel KOF en oordeel zelf. Persoonlijk vind ik bepaalde details zelfs mooier en simpelweg beter in KOF. In KoF kreuken en buigen broeken en t-shirts mee met de bewegingen die een character maakt. Het is een klein detail, maar daardoor leeft de game meer. Ook de bekende zoom effecten zijn weer van de partij. Op het moment dat je je tegenstander nadert zoemt de game in waardoor de actie nog spectaculairder wordt. Wel krijgen de characters een ietwat meer pixel-achtig effect, maar dit wordt nergens hinderlijk. Ook zijn er diverse filter instellingen beschikbaar die je naar voorkeur kunt instellen. Zo kan je het pixel effect verminderen, maar hierdoor wijzigt de scherpte in de game zelf. Een beetje experimenteren doet wonderen. De achtergronden zien er verder prima, levendig en verzorgd uit, maar dit hadden er wat meer mogen zijn (5).

    -Online. Ja, er is al veel over gemeld op diverse fora, maar ik geef toch even een persoonlijke indruk. Ik heb welgeteld 1 potje online gespeeld, ZONDER lag! Degene tegen wie ik speelde gaf aan dat het zijn eerste lagvrije potje was in een PM. Dit betekent waarschijnlijk dat ik tegen iemand uit Europa speelde, wellicht zelfs NL en dat hij hiervoor tegen mensen uit The USA heeft gespeeld. Connecties over grote afstanden zijn voor meerdere 360 en PS3 games een issue. Dit heeft dus waarschijnlijk niets met KOF/SNK te maken in dit geval. Wel is SNK Playmore bezig met een nieuwe update/patch die mogelijke problemen kwa lag etc verder moet verhelpen. Mochten er toch mensen zijn die problemen met hun connectie hebben dan schijnt het ook te helpen om je NAT instellingen open te zetten.

    Online zijn er drie connecties;

    1 streepje; is hip hop hop hip lag.
    2 streepjes; Redelijke connectie, soms button delay.
    3 streepjes: Perfecte verbinding

    Ik zelf heb constant drie streepjes.

    Ik post later nog meer bevindingen door, maar tot nu toe ben ik erg tevreden over de game!
     

Deel Deze Pagina