1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] The Last Guardian

Discussie in 'Games' gestart door Pegas, 20 mei 2009.

  1. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Gaaf zeg... dat pielemuisje er naast ook... blijft leuk die game character figuurtjes..
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Janter is duidelijk into tLG. Geen orgasme hier though. Wel een dikke... game.

    Wel leuk dat je een vergelijking met die games maakt. Gears? ;) Vond het eerder op ouder werk van dezelfde devs denken. Misschien ook iets voor jou?
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  3. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Thanx man. Wat is een pielemuisje btw? :+

    Ja @janter is helemaal into TLG.. mooi man. Mij overdonderde de game ook zo erg
     
  4. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Haha Vault boy in dit geval. Een pielemuisje is iets schattigs (zoals vrouwen dat kunnen zeggen). Niks met een piel te maken verder.
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  5. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    569
    Dat beeldje van TLG heb ik ook, alleen moet ik 'm nog altijd een keer plaatsen op een tafeltje. Dat poppetje van TLG doet 't em, die schattig apart op hoekje van plastic zit haha.

    @Zifnap Misschien is het eens leuk om voor grap concept art gears of war te checken op google. Heb je soms ook dergelijke pilaren en een toch ietwat overeenkomstig kleurenpallet. Gears is wel donkerder en ruwer, maar het heeft allebei voornamelijk 1 type kleur naar mijn idee. Ook de wereld heeft naar mijn mening een lichte overeenkomst. Allebei ziet het er vrij uitgestorven uit.

    En ja... ik zit aardig into TLG :+. Maar heb ook zo ontzettend lang uitgekeken naar deze game. Normaal ben ik echt van realisme en totaal niet van fantasy shit, maar dit zit er precies tussenin. Plus, je bepaalt echt je eigen tempo in de game. Tegenwoordig is het even relaxt kijken naar omgeving in een game er niet meer bij tenzij het open world is.
     
    Rienbu en Zifnap vinden dit leuk.
  6. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    569
    Gisteren had ik even mijn eerste momentje dat Trico gewoon echt niet luisterde haha. Hij bleef maar liggen op grond waardoor ik wel opnieuw moest beginnen haha.

    Even voor de mensen die de game reeds hebben uitgespeeld. Ik ben toch nieuwsgierig hoelang de game dan ongeveer nog doet met inachtneming dat je op normaal tempo speelt:

    Op gegeven moment kom je door toedoen van 'Evil Trico' in die kooi terecht. Inmiddels uit ontsnapt samen met Trico zelf.
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Je bent ongeveer op 60%-70%.
     
  8. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ik ben hier vanochtend meteen maar mee begonnen en het wist me wel mee te slepen. De intelligentie van Trico is zeer indrukwekkend. Ik vind ook de physics van je character erg tof gedaan. Ik ga me hier wel mee vermaken :oops:
     
    Rienbu, Zifnap en AnubisNefer vinden dit leuk.
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ben blij dat mensen deze game alsnog vinden. Veel te uniek om te laten gaan. Daar is LG echt veel te goed voor, zolang je in ieder geval wanneer als gamer open staat voor nieuwe ervaringen.
     
    fredfenster vindt dit leuk.
  10. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Het is zeker een apparte beleving.. al is het soms niet duidelijk wat je nu moet doen.. maar dat maakt het ook weer leuk.
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  11. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    569
    Uitgespeeld! Lange tijd geleden dat ik een game in een ruk heb kunnen uitspelen, zegt wel iets :)
     
    Rienbu, Servantes en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Ik moet hier nog steeds aan beginnen en heb hem al sinds release liggen.:+
    Maar na al die verhalen hier moet ik er ook maar is mee starten deze week.
     
  13. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    569
    Overigens, nog even terugkomend op jouw reactie. Het is niet onlogisch in ieder geval!

    Op het einde zie je die 'Evil Trico's' nog van die kindjes in die 'buis' laten glijden waarbij een tonnetje de lucht in schiet.
     
  14. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    @janter

    Heb je de credits volledig uitgekeken? Essentieel imo
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Die tube is een soort skinner box. Ik vermoed dat de "helm" stroomstootjes afgeeft aan de Trico's.

     
  16. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    569
    Je bedoelt het filmpje na de credits denk ik? Credits zelf heb ik overgeslagen maar filmpje uiteraard wel gekeken. Over dat filmpje nog iets...

    Toen die ogen op het einde van het filmpje in beeld kwamen, neem aan dat die van Trico himself zijn of zullen die zijn van een andere Trico?
     
  17. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Trico, als je op vierkantje of rondje drukt dan lichten zijn horens op. En als je heel goed kijkt zie je nog een paar ogen verschijnen wat nog wel eens een baby Trico kan zijn

    Deze game <3
     
  18. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    569
    Hahaha hoop dat het zo is :p.

    Die trophies zijn wel aardig pittig denk hoor. Bijv die trophy waarbij je Trico door elke gat moet laten kijken, is toch bijna niet te doen denk ik? Of binnen 5 uur uitspelen? Dan moet Trico wel lekker meewerken in ieder geval.
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik ben weer even verder gegaan met deze game na een flinke pauze gehad te hebben, maar wat blijft die camera ontzettend kut. 9/10 ben je aan het vechten tegen de camera. Die andere keer doet Trico fucking moeilijk. Nu ook weer, klimt ie op een paal, maar gaat niet naar de volgende toe. Wtf is er mis met dat ding =(
     

Deel Deze Pagina