1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] The Last Guardian

Discussie in 'Games' gestart door Pegas, 20 mei 2009.

1. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  2. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat helaas nog wel even duren (Ico & Shadow collectie, en uiteraard ook The Last Guardian.)
    Maar het ziet er naar uit dat de tijd eindelijk gaat komende dat mijn PS3 ook echt gebruikt gaat worden. (Bovengenoemde + GT5, En misschien ook de Move.)

Heb hem tot nu toe enkel gebruik voor LBP (zat erbij) GT5p en Uncharted 1&2 (Heb ook GTA IV maar die had ik daarvoor al 3 keer op de xbox uitgespeeld.)
    Maar dat was steeds maar 2 a 3 dagen en dan stond hij weer lange tijd uit.

Kan niet wachten, Ook al zal dat wel moeten.

Laatst bewerkt: 16 sep 2010
  3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb zowel ICO en SotC origineel liggen. Ik vind het leuk voor mensen die ze niet (meer) hebben, maar een remake haalt wel wat van de magie weg. OVerigens haal ik hem wel hoor haha.

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    In de Europese versie van ICO komt echter wel nieuwe content. ;)

Daarnaast is er goede Widescreen support én komt er 3D support, voor de liefhebber daarvan. :p

Alleen jammer dat de games pas lente 2011 komen. :mad:

5. Naughty God

Naughty God Member

Leuk Bevonden:
    0
    De animaties van Toriko zijn goddelijk.

Samen met U3 mijn most wanted titel voor 2011. Kan verdomme niet wachten.

6. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Grappig dat je dat zegt, maat van me die vind die remakes ook helemaal niets.
    De game hoort ook in een bepaald tijdsbeeld en is bedoeld zoals hij is bedoeld.

(ik ben echter wel blij dat ik niet een ps2 hoef te kopen voor deze games)

7. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Vind ik niet. De games van Team ICO zijn kunst en daarom ook tijdloos. Kan niet wachten tot ik eindelijk SOTC kan uitspelen. _O_

8. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ja ben het met je eens hoor! ik vind het ook kunst maargoed als je bijvoorbeeld de zonnebloemen van van Gogh opnieuw zou schilderen met een nieuw type verf en het schilderij iets uitbreiden.. is het dan nog wel hetzelfde schilderij? :+

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Maar dat is een kromme vergelijking. Als een regisseur echter een Director's Cut van een film uitbrengt is het toch gewoon nog steeds dezelfde film? :+

10. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik bedoel ook niet dat de games nu plots niet meer tof zijn. Het gaat om het magische, het "weet je nog" gevoel dat die games teweeg brengen. Het is kunst, en ik zal er ook zeker van gaan genieten, maar ergens diep van binnen vind ik het heel erg jammer. Maar goed, ik heb makkelijk lullen, ik heb beide games origineel liggen (de SE van ICO en de gewone van SotC) en kan ze op mijn PS3 volgens mij gewoon spelen.

Dat is het juiste gevoel.

Laatst bewerkt: 16 sep 2010
  11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik heb Zelda: Ocarina Of Time volgens mij ook al in 4 verschillende uitvoeringen gespeeld, maar die blijft ook nog net zo magisch als in het begin, dus dat zal heel erg meevallen.

12. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903

Dan hoop ik maar dat je gelijk hebt. Ik baal gewoon dat iedereen nu die magische games kan spelen, dat is het misschien gewoon :D

13. Naughty God

Naughty God Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kun je hier nou van balen? Diegene die beide spellen nog niet hebben kunnen spelen krijgen nu alsnog de mogelijkheid om dat nu wel te doen. En gelet op het feit dat ze nu ook meteen de superieure versies plus trophy support krijgen maakt de kans tot aanschaf voor hen absoluut groter. Want hoe geweldig Ico en SotC ook zijn, tot grote ontevredenheid ging dit niet gepaard met de verkoopcijfers die het verdiende. Hopelijk komt daar nu wel verandering in.

14. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik was niet serieus.

15. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien wordt de game nog wel vetter dan eerst met de nieuwe content. Daar heb je reviews voor.

16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    According to listings made by several retailers, Sony’s setting up an October release for The Last Guardian.

Outlets like The Hut, ASDA, Tesco, Woolworths and Zaavi have all mentioned an October 7 release date for the Team ICO title.

17. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    The latest issue of PSM3 is carrying an extensive feature on Team ICO’s upcoming game, The Last Guardian and one of Gamersmint’s readers have an issue with him and we’ve collected all the juicy details for you below.

For the first time ever, we get to know a lot of details regarding the game and it appears that the game is poised to be a masterclass. Fumito Ueda split the beans to PSM3 regarding his upcoming project.

The magazine got some hands-on time with the game and they got to experience the first level of the game which showed the very first “emotional interactions” between the boy and Torico. The game looks stunning according to the magazine and the world is filled with vibrant colours.

We’ve rounded up all the important details which the magazine carried about the game below:

* The Last Guardian will be similar to Ico
    * The game’s original music is not the one presented in the trailer. It’s just a test track being used.
    * Ueda stated that he’s allowed to achieve things with the PS3 which he couldn’t manage to fulfil due to the tech on offer with PS2.
    * Torico’s feathers, butterflies, dust, particles, everything is managed in real time, many great animations were all made by hand.
    * The game we will not be as confined as in Ico.
    * Torico can apparently eliminate the guards, the child however can’t do that (so he will be playing undercover when he is alone)
    * Ueda didn’t reveal who the Last Guardian is, Torico or the boy. He said we’ll have to find out.
    * Team ICO has sought technical advice from all in-house Sony Studios wherever possible.
    * Torico-AI will focus on that moods and reactions to the environment. The game will be based on its relationship with the child to solve puzzles and explore the fortress.
    * Guards in armor are actually shadows, when their armor glows, they can vanish.
    * Ueda, does not consider his work as art. It could go much, much further in the concept art but that would make it difficult for some fun and commercial viability of titles. He must find the right balance.
    * Ueda would love the game to release on time, however he won’t rush things.
    * Ueda is wary not to make the game’s puzzles too difficult however he wants to maintain a good amount of challenge and hence they’re constantly beta-testing to measure the difficulty of puzzles and find the right balance.
    * There will be less fighting sequences in TLG than in ICO
    * Ueda has assured that the game will be released by the end of this year, atleast in Japan.

The Last Guardian is exclusive to PS3 and is scheduled for a holiday release in 2011.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    By the end of this year n japan,... hopen op een engelse language track of subs op een aziatische versie :)

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  20. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Wordt gesproken om een demo ervan te stoppen in de Team Ico Collection.

Deel Deze Pagina