Denk het niet, die Uedo of zoiets zei dat ze nog naar de mogelijkheid van die demo aan het kijken zijn. Dat verplaatsen is volgens mij om de releases wat dichter bij elkaar te leggen om zo TLG wat te hypen, want zo die HD versies maken kost volgens mij niet zoveel tijd toch?
Ik weet niet hoeveel tijd het kost maar alle andere HD collections kwamen allemaal netjes op tijd en niet te lang na aankondiging uit. Dus er zit vast meer achter dan dat het niet af is
Zou raar zijn, de PS3 kan toch fluitend 2 x Ico draaien Dus veel is er niet voor nodig om die in 3D aan te bieden, resources zat
Hoop niet dat zavvi me nou tot die tijd 'sorry your order hasnt shipped' mailtjes blijft sturen heb er al 3 gehad voor de Team ico collection Eerlijk gezegd boeit deze delay me niet zo, er komt dit najaar weer zo belachelijk veel uit dat er van mij best een paar spellen wat doorgeschoven mogen worden. Naast Skyrim, GoW, ME3, Batman, Battlefield, CoD, Uncharted 3 etc was er toch niet veel tijd overgebleven voor the Last guardian
Boven had zo'n game het toch niet gehaald van die commerciële bommen. Al zou ik met alle plezier al die games laten vallen voor deze!
Zeer zeker. Daar waar de TES games gewoon fun zijn, zijn de Team Ico games een ervaring en stukjes kunst op zichzelf imo.
Zo goed als allemaal trailerbeelden van lang geleden, maar dat stuk op 0:24 ken ik niet? Lijkt me ook ingame.
Waarschijnlijk meer trailer materiaal, maar het kijken waard. Op één boss na heb ik SotC uitgespeeld. Daarna komt Ico. Ben erg beniewd hoe de ervaring is. Ik ben het met Pegas eens dat dit DE titels zijn om naar uit te kijken, ook ten koste van Skyrim. SotC was daar al een voorbeeld van; die mate van een cinematische opzet vind je niet in een game als Skyrim. Neemt niet weg dat Skyrim de gedoodverfde heavy RPG hitter van dit jaar gaat worden.