1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] The Last Guardian

Discussie in 'Games' gestart door Pegas, 20 mei 2009.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Net deze video gezien, het is iemand met jarenlange ervaring in journalistiek. En ik moet zeggen, helaas alles wat hij zegt is erg logisch...

Hij legt uit waarom de game hoogstwaarschijnlijk nooit het daglicht zal gaan zien, en hij kan wel eens gelijk gaan krijgen binnen een paar maanden.

Deze dude krijgt altijd games vroeg van Sony,Nintendo en MS en pakt ze dan uit en geeft wat uitleg. Check de video maar, vind het allemaal erg logisch klinken helaas.

[yt]xBBCsdHfBdQ[/yt]

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    14:53 aan video om tot die conclusie te komen, kan je niet de samenvatting geven? :+

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Hmmm....

- Het gaat niet geweldig met TLG, developer van de game is weg. Sony twijfelt of er uberhaupt genoeg animo is voor de game. Dus laat aan o.a. gamestop weten dat de game gecanned is. Er is al zoveel tijd,geld en moeite in gestopt...wellicht vinden ze het 'tgewoon niet meer waard.

- Sony vraagt aan Gamestop etc, om het niet te opvallend te doen, maar wel pre-orders alvast wijzigen/cancellen.

- De feestdagen...mensen zijn vrij, invallers reageren op berichten van mensen en eentje spreekt zijn/haar mond voorbij.

- Sony is boos, Gamestop trekt statement terug.

- Zegt dat dit soort berichten alleen maar narigheid kan brengen voor mensen die wellicht nog steeds aan de game werken, en het 'nieuws' nog niet gehoord hebben van Sony.

- Zegt dat iedereen weer rustig is, nadat het bericht kwam dat de game niet gecanned was.

- Als over paar maandjes bekend gemaakt wordt door Sony dat de game wel gecanned is, de klap dan toch minder groot zal zijn schijnbaar.

- Waar rook is, is vuur...dat gelooft hij.

- In die 10+ jaar journalistiek heeft ie wel wat geleerd over hoe bedrijven te werk gaan, en dit is een van de vele gebruikte manieren.

Dat is het geloof ik wel zo'n beetje.

Laatst bewerkt: 27 dec 2011
  5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    hmmm klink enigzins aannemelijk, maar het zou echt ontzettend balen zijn

6. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ja, als dit waar is, dan is het een verlies voor het gamen zelf. Niet alleen omdat het mij geweldig lijkt, maar ik vind dat games als dit gamen zo leuk maken. CoD 849 doet mij helemaal niks, uitmelkerij van het zuiverste soort. Ik houd van games met een verhaal, een magische wereld waar ik mij in kan verliezen. Een game als dit dus.

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ja absoluut man, tijdens die eerste trailer kreeg ik gewoon kippevel. En ik zag het allang gebeuren dat tegen het eind van de game, of het jochie of beest zou sterven....en dat ik dat echt erg zou vinden, zeg maar. Dit is echt zo'n game waar je echt om de characters zou gaan geven, en maar weinig games hebben dat.

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Dan kan ik net zo goed m'n PS3 verkopen, want dit was toch dé titel (buiten Uncharted 3, die ik nog moet spelen, en misschien Nino Kuni) waarvoor ik het ding nog in bezit heb.

9. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Dat heb ik dan weer niet. Zowieso vind ik weinig echt leuk om te spelen en leg ik veel (grote) titels snel weer naast me neer op de een of andere manier. Ik speel eigenlijk allleen nog maar Gears of War 3 en SM3L op de 3DS.

Ik heb van de week Rayman Origins toch maar gekocht, dat is dan wel een hele vette game. De remake van ICO/SotC heb ik ook uitgespeeld, dat zijn games waar ik het voor doe.

Overigens had ik al langer het gevoel dat er iets niet klopte met het nieuws over deze game. Te stil, alleen Rockstar doet dat en je weet dat die game wel komt. Ik geloof ook dat de game niet meer komt. Nu maar hopen dat de game niet wordt opgenomen door een Westerse developer, want dan verliest de game zijn kracht. Laat het dan maar een mythe blijven.

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ja, maar alle multiplatform games koop ik sowieso op de Xbox, dus dan blijft er weinig over voor de PS3, op Ninokuni na. :+

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Tenzij Sony echt iemand kan vinden die het af kan maken, iemand die het gewoon niet verneukt. Ik kan me een interview herinneren met één van de bedenkers van de game, en die vertelde dat hij er geen haast-klus van wilde maken en dat de game in 2012 zou uitkomen...maar er is dus duidelijk veel meer aan de hand nu.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Ik ook, juist voor dit soort games heb ik een ps3.

Uncharted en killzone zijn leuk maar juist die paar aparte japanse games maken een PS3 nog de moeite waard om naast een xbox te hebben

Microsoft neemt nooit dat soort gokjes, maar Sony heeft altijd aparte creatievelingen de kans gegeven om iets moois te maken.

Om zo hun library aan games iets extra's te geven naast al het shooter/race/sport geweld.

Zou erg kut zijn als dat ophoud, dan blijven alleen level5, platinum en from software nog zo'n beetje over (en platinum is ingehuurd voor die lauwe MGS spinoff :mad: )

Laatst bewerkt: 27 dec 2011
  13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Media Molecule is er ook nog, die maken ook unieke games. Al moet ik wel zeggen dat de LBP games mij nooit heel lang kunnen boeien.

14. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Daar sla je de spijker mee op zijn kop.
    Sony is teveel aan het kijken naar wat Microsoft en de rest van de concurentie doet en concludeerd aan de hand daarvan dat dit project een te groot risico is of te weinig op zal brengen om nog interesant te zijn.
    Dat er (volgens mij) meer dan genoeg fans op zitten te wachten zal Sony totaal niet intereseren.

Het is immers niet de eerste PS3 game die door Sony gecanned/gecanceld word/is waar ik wel degelijk naar uitkeek.
    (Kan me even niet goed herrinneren welke het waren maar volgens mij viel een nieuwe The Getaway er ook onder.)
    Als deze game daadwerkelijk nooit het levenslicht ziet dan is de PS3 voor mij persoonlijk een teleurstelling geworden. (Want dan blijven enkel Uncharted en Gran Turismo nog over als gameseries waarvoor ik het platform gekocht heb.)

Zal Ico & Shadow of the Colossus Collection maar eens snel gaan bestellen nu het nog kan...
    (Was ik nog niet aan toegekomen.)

Dat probleem heb ik er ook mee, Zijn prachtige games maar zonder iemand om co-op mee te doen wordt het erg saai ondanks de goede humor die er in zit. (Goede humor moet je kunnen delen.)

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Helemaal waar, de LBP's zijn echt gemaakt voor co-op inderdaad, dan lijkt hij me ook best lachen. Er was nog zo'n Getaway achtige third person shooter voor PS3 die er zéér veelbelovend uit zag. Volgens mij door de makers van Getaway ook, 8 days heette de game geloof ik. Maar die is dus ook de prullenbak ingegaan.

16. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    :'-(

17. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    :mad:

Bron: Eurogamer

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Sony appears to have abandoned the trademark for The Last Guardian.

According to an update filed on the website of the US Trademark Office (spotted by NeoGAF), the trademark was abandoned earlier today after Sony failed to request an extension for its use.

Sony has yet to formally announce The Last Guardian's cancellation.

The trademark's abandonment is the latest twist in game's troubled development, having initially been announced as a PS3 title in 2009.

Last summer, Sony Worldwide Studios boss Shuhei Yoshida said that Team Ico was "making great progress" on the title.

However, even if Sony has abandoned the game's trademark, it doesn't necessarily mean that the project has been cancelled. It could, of course have plans to re-reveal the game under a different title.

19. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik blijf altijd wel benieuwd, maar misschien is het inderdaad beter als ze gewoon de stekker uit het project trekken.

20. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Was een fout van iemand bij Playstation Amerika met dat trademark. Hij is nog steeds onder ontwikkeling verder.

Deel Deze Pagina