TLG krijgt PS4pro ondersteuning: verbeterde resolutie en/of betere prestaties. HDR ondersteuning na patch. http://www.eurogamer.nl/articles/2016-11-10-the-last-guardian-krijgt-ps4-pro-ondersteuning
Misschien wel handig om te weten als je een Pro hebt. Pro in 1080p optie lijkt het beste mbt framerate.
ALL SPOILERS MUST BE MARKED/TAGGED Reviews: Metacritic - Opencritic Geek Culture - 9.8/10 Slant Magazine - 6/10 NGB - 9/10 IGN - 7/10 // IGN Italy - 8.9/10 PSU - 9/10 Videogamer - 9/10 Gamespot - 9/10 The Jimquisition - 6.5/10 Eurogamer - Essential Polygon - 7.5/10 Gamezilla (Poland) - 9/10 US Gamer - 8/10 Gameinformer - 8/10 Area Jugones - 9.3/10 Meristation - 9/10 Hobby Consolas - 8.6/10 Hardcore Gamer - 10/10 Jeux Video - 7/10 The Sixth Axis - 8/10 Destructoid - 8.5/10 Gadgets 360 - 7/10 IBTimes - 7/10 Gameblog - 10/10 Attack of the Fanboy - 9/10 Game Reactior Spain - 6/10 Digitally Downloaded - 10/10 MeriStation - 10/10 Wired - No Score Gamer.No - 8/10 m3 - 8/10 Kotaku Every Eye - 8.8/10 Multiplayer.it - 8.6/10 Spaziogames - 8/10 Metro - 8/10 Paste Magazine - 8.5/10 Gamekult - 8/10 Digital Trends - 4/10 GamesRadar+ - 9/10
Zeker wel nette scores, had eigenlijk verwacht dat de game helemaal afgekraakt zou worden. Morgen Dishonered 2 inleveren en had nog een tegoed bon liggen dus dan maar even oppikken.
Pff... Bizarre scores, die gameplay ziet er helemaal niet mega sterk uit. Krijg altijd het idee dat dit soort games altijd standaard 1 punt hoger krijgen want 'artistiek, gedurft, uniek etc'.
Net review gelezen en die waren helemaal niet lovend, vooral ook het technische gedeelte van de game. Dat de game echt aanvoelt als een oude game.
Idd, dat lees ik ook her en der. Geen day one en full price waard. Als ik ooit nog een gaatje heb koop ik hem mss wel eens voor een tientje ofzo. Voor nu.... NEXT!
Ik speel een game als dit veel liever dan de zoveelste activision/ubisoft/youname it game Vind het nogal voorbarig om het gelijk niet full price waardig te noemen.
Mensen die ICO & Shadow of the Colossus vet vonden kopen The Last Guardian op day 1 Als je niets hebt met ICO en SotC zou ik zelf even wachten of hem helemaal niet kopen (dit spel is namelijk niet voor iedereen). Ik haal hem zelf op day 1. Zie dat het spel een solide 8.3 heeft op metacritic. De fans hadden waarschijnlijk gehoopt op een 9+ metacritic score Als de controls en framerate wat beter waren was dat ook gelukt ICO en SotC hebben dezelfde technische problemen, maar die hebben wel een 9.0 en 9.1 op Metacritic Game journalisten zijn deze gen alleen maar kritischer geworden (wat alleen maar goed is). Het is in ieder geval geen No Man's Sky debacle geworden.