Wat ik zo lees en zie, bevalt mij nog steeds Ik ga hem zelf, met de backlog die er nog is, niet direct halen maar gamen blijft voor mij unieke dingen ervaren en dit wil ik zeker gaan ervaren.
Semi-off topic: we hadden het vandaag over de verwarrende overgang van PS4 naar PS4pro. TLoU heeft deze week ook een nieuwe patch gekregen en of dat nu de situatie voor 1080P bezitters heeft verbeterd op de Pro? http://www.eurogamer.net/articles/d...-us-remastered-patch-108-for-ps4-pro-analysed Het zal nog wel even duren voordat Sony dit onder controle heeft. Ik ben het met Eurogamer eens: geef gamers gewoon de controle via ingame settings. Bepaal zelf wat je wilt zien: fps, detail, resolutie.
"Overall, it's no surprise that the best way to play The Last Guardian is on PlayStation 4 Pro, but it's still a shame the original PS4 struggles as much as it does. The 20-30fps performance profile is a clear upgrade over the 'cinematic' presentation seen in Shadow of the Colossus, but it's still way off the pace compared to what we've come to expect from a modern PS4 title. After such a protracted development stretch, the conclusion is that PlayStation 4 Pro comes across as the only machine capable of delivering the ideal experience. Whether that's in aid of a solid 30fps, or boosting image quality for 4K displays, its higher specs are seemingly a better fit for the game's ambitions. It often leaves the standard console trailing behind, and from our perspective, we feel that the 1080p30 Pro mode is the best way to experience the game. So, after nine years, the wait is finally over. It speaks to the quality of The Last Guardian's art direction that its visuals hold up so well on current-gen hardware - and there is the sense that the wait has been worth it. This is an experience quite unlike any other, and not even some frustrating camera issues can detract from a beautiful, magical experience." http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-the-last-guardian-face-off
Snap dat settings veranderen fijn kan zijn,.............. maar hierom heb ik een console en geen pc,............ ik wil niet 40 dingen moeten veranderen voordat ik kan gamen,,.. Disc erin drukken ,,.. update er over heen en gaan,....... ( maar opties voor mensen die dit fijn vinden zijn )
Klopt, maar het "plug'n play" gehalte neemt zo natuurlijk wel af. Een paar opties is denk ik altijd goed, om de persoonlijke ervaring te tweaken. En let's face it... je ontkomt er ook bijna niet meer aan wanneer twee versies van 1 console in omloop zijn.
Fuck de camera meer dan alles. Controls zijn meh. Framerate solide 30 (zelden een drop) op mijn pro in 1080p mode en de game is op momenten een van de mooiste die ik gespeeld heb. Art direction en leveldesign zijn top notch. Deze game is iets anders. Wat een meesterwerk man. Ben nog niet op het einde maar denk dat het in de buurt is, hoop het niet tho. Puzzels zijn niet te makkelijk maar worden (so far) ook nooit moeilijk. Muziek en sound design is geweldig.. krijg soms wat Thomas Newman vibes. A Boy is een leuk en interessant personage maar de echt show steler is natuurljk Trico.. de meest bizar goede geanimeerde vogelkathondbeest. De band die opgebouwd word is fenomenaal imo. Het gaat qua geloofwaardigheid ontzettend ver en stijgt zelfs boven TLOU uit voor mij. En dat vrijwel alleen maar zonder spraak. Goddamn ben ik onder de indruk. Deze gaat hoog in mijn top 10 komen. Unieke ervaring
Wat bedoel je met typ typ typ? Edit: ja, samen met INSIDE de beste titels die ik dit jaar gespeeld. DaS3 was ook goed maar lang niet zo bijzonder en opzichzelfstaand als deze titel.
Heb The Witness geïnstalleerd. Zal 'm binnenkort even opstarten Edit: En uitgespeeld. Denk dat dit een game is die ik niet meer zal spelen mits er een patch komt die alle technische fouten oplost want het is toch wel smetje op de game.. Maar wat een game, laatste stuk voelde ietwat rommelig maar bijzonder was het zeker. Trico is by far de beste companion die ik ooit in een game heb ervaren. Het is echt net een dier en zal ze beide gaan missen.
? Beetje creatief denk vermogen kan geen kwaad.. typ typ typ, is het typen en dus toevoegen van een game titel aan mijn wanna have lijst....Vroeger zou ik gezegd hebben, schrijf schrijf schrijf. Maar aan gezien wij tegenwoordig niet meer schrijven maar alles typen, heb ik typ typ typ gebruikt.
Staat aan!! Holy shit ziet er vet uit ik 4K/HDR. Puzzels zijn interessant so far. Kan nog weleens een braincracker worden heb ik het idee