Holy shit! Kan me niet voorstellen dat het daadwerkelijk zo speelt, want lijkt wat scripted. Maar damn wat ziet het er gruwelijk vet uit zeg!!
Trailer van een geweldadige game kijken met je zoontje en dan jezelf druk maken over twee zoenende dames! I'm Lost!
Was het ok geweest als Ellie een jongen had gekust? En Ellie die iemand's nek doorsnijdt, was geen enkel probleem voor je kleine hetero-mannetje? Maar 2 meisjes die elkaar kussen, dat kan echt niet...!? Hou oud ben je? 12? Liefde is liefde. Deal with it.
Tja, het is zo sneu en dieptriest dat zoiets normaals bij bepaalde figuren tot controverse leidt... Ik zal dat echt nooit begrijpen.
Jij bent goed bezig man! Lekker opvoeden met een goede dosis haat ... die vind later zijn plek wel in onze maatschappij! ... zijn ook altijd dezelfde idioten.
Ja, het is wat. Denk je gewoon even rustig een game als TLoU te kijken met je zoontje, zie je twee vrouwen bekken. Je weet wel dat je commentaar een beetje hypocriet overkomt? Je weet ook dat het 2018 is? En dat kussende vrouwen tegenwoordig eigenlijk best wel normaal is? Sterker nog, ik stimuleer mijn 2 jonge dochters nog net niet om ook voor de vrouwenliefde te kiezen. Moest je het ook uitleggen? En dat ze in sommige landen vrouwen die met elkaar zoenen stenigen tot de dood erop volgt? En? Al verhuisplannen gemaakt?