1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] The Last of Us 2

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 12 jun 2018.

  1. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Lol, dan kun je ook stellen dat ík vanmorgen mijn brood het pre ordered -:)
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Misschien wel ja om het verste stukje te krijgen :+
     
  3. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Blikboterhamworst DLC
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
  5. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Game moet zo'n 25-30 uur gameplay bevatten. Embargo verloopt deze vrijdag, dus dan zullen we er wel wat meer over horen.

    (Bron)
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2020
  6. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.737


    PS4 PRO go brrrrrrrrrrrrrrrrrr
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  7. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    En als die PS4 ontploft en je een PS5 moet kopen, dan doet Sony nog meer brrrrrrrr

    goede tactiek wel
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    Bizar wel dat zon Pro veel herrie maakt. Ding kan je dus beter maar overslaan en gewoon een regular PS4 slim aanschaffen (volume wise dan).
     
  9. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Mijn Pro maakte ook flink veel herrie, totdat ik een paar weken terug de koelpasta heb vervangen en alles uitgeblazen. Ding is fluisterstil nu. Was wel even wat werk.
     
  10. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Best logisch eigenlijk. Pro heeft sterkere GPU en CPU, dat genereert meer hitte, en heeft dus meer koeling nodig. Case van dat ding is echter bijna zo klein als een normale PS4 dus enige manier om meer koeling te krijgen is door de fan harder te laten draaien.
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    Dat is niet logisch. Je koopt een pro apparaat, voor flink meer geld, dan moeten ze maar een manier zien te fixen om het hardwaretechnisch zachter te maken.

    Ongv even hard als 360 back in de days? Jesus wat maakte dat ding veel geluid.
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik heb idd liever een fluisterstille en betrouwbare console, die dan maar gewoon iets groter is qua design, ipv een zo'n klein mogelijk goedkoop plastic doosje, die een schijtherrie maakt en waarbij je bang moet zijn dat de boel doorbrandt,

    Liever iets duurder en groter, maar dan dus met betere materialen, geluidsdicht, prima koeling, en betrouwbaar, ipv zo cheap en klein mogelijk, met het geluid van een stofzuiger.

    Moet trouwens mijn PS4 ook weer even opendraaien en schoonblazen (canned air) deze week.
     
  13. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Weet iemand of deze in native 4k draait. Ik heb kort geleden een 4k tv gehaald en speciaal daarvoor mijn oude ps4 weggedaan en een ps4 pro gehaald. Ik merkte vrij weinig verschil. Nu blijkt dat er bijna geen ps4 spellen zijn die native 4k draaien, maar worden geupscaled. Dat is dan zogenaamd ps4 pro enhanced. |:-
     
  14. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    "Rendering resolution on PlayStation 4 Pro is still 1440p, backed up by the firm's clean temporal anti-aliasing solution. Performance is solid at 30fps, with few deviations, and actually improved overall compared to Uncharted 4's showing on PlayStation 4 Pro. In terms of image quality and frame-rate, we don't anticipate many complaints."
     
  15. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Tja dan krijg je weer een berg gezeur over dat het te groot is over je heen (zoals de Bricky brick brick Xone). Is wel de reden dat de series x zo'n tower wordt. Stuk grotere fan, betere air flow etc.
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Tja, ik weet niet wat je had verwacht, maar het was redelijk bekend dat de PS4 Pro een redelijk beperkte upgrade was tov de PS4.

    De XBO X is wel een ontzettend grote upgrade tov de XBO, maar goed, de XBO viel natuurlijk qua performance bij de launch al erg tegen.

    Qua power deze gen is het XBO (S) < PS4 < PS4 Pro < XBO X.

    Switch laat ik voor het gemak even buiten beschouwing, want dat is in veel opzichten gewoon een last-gen console (of een current-gen handheld die je op een TV kunt aansluiten), maar mocht je hem toch in dit rijtje willen zetten, dan zou dat voor de XBO (S) zijn, dus gewoon zwak.
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    uh je bedoel power XBO X < PS4 pro < PS4 < XBO (S)
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Nee, dat bedoel ik dus juist niet.
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    oke dan niet doeg
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Wat?
     

Deel Deze Pagina