1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] The Last of Us 2

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 12 jun 2018.

  1. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Is amper een spoiler te noemen hoor. Had het er anders niet zo neer gezet.
     
  2. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Amper bestaat niet. Spoilers zijn geen grijs gebied. JA of NEE.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Kan natuurlijk niet zo bedoeld zijn, maar je moet gewoon super voorzichtig zijn met een game waar tal van mensen naar uitgekeken hebben. Zelf ook wel eens op mijn donder gehad voor zoiets. :)
     
  4. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Dat ga jij niet voor ons bepalen vriend.
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.434
    Leuk Bevonden:
    17.527
    nu weet ik ook dat die game een van de makkelijkere games van de dev is

    godverdomme
     
  6. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.615
    Leuk Bevonden:
    8.703
    En dat er een platinum trophy te verdienen is. Ik accepteer mijn ban.
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Is er al gezegd dat er meerdere difficulties zijn? Ik van mezelf wel even.

    Nee, graag weer ontopic :)
     
  8. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Uitgespeeld! Samen met RDR 2 de beste game op de PS4 :D.
     
  9. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Kan me wel vinden in deze review:

    PAS OP VOOR MEGA SPOILERS!
     
    Matrix vindt dit leuk.
  10. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.615
    Leuk Bevonden:
    8.703
    Ik vind dat ze er ook in geslaagd zijn om de karakters anders te laten aanvoelen wanneer je speelt. Met Ellie kwam ik bijna nooit uit stealth, met Abby was ik aggressiever, veel met shotgun (incendiary shells ftw), flame thrower bring it.
    In het gevecht tegen Ellie waar je als Abby speelt ging Ellie ook doodleuk overal traps plaatsen omdat het te lang duurde. Op het eind kwam ik bijna niet meer bij haar in de buurt en ging dus dood.
    Met Ellie plaatste ik ook overal tripmines, met abby gooide ik pipebombs tussen het schieten door.
     
  11. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Snap de haat op Abby ook echt niet. Vind het echt een goede character, als je terug komt van the island. Je ziet Alice (hond) vermoord op de grond, toch wel brok in de keel. Had het uiteindelijk wel een beter einde gevonden als Abby Ellie had vermoord. Ellie is toch fucked for life met haar PTSD. Had op het einde veel meer sympathie voor Abby. En dan deel 3 in California met die Rattlers. Hadden van mij wel meer screentime mogen hebben die twisted fucks. Een groot minpunt aan de game vind ik wel dat er bijv maar 6 verschillende models Scars zijn. Dus je bent de hele tijd dezelfde dudes en vrouwen aan het slopen..
     
    Matrix vindt dit leuk.
  12. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.615
    Leuk Bevonden:
    8.703
    Deze scene was echt geweldig
     
    Matrix vindt dit leuk.
  13. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Dat stuk met die Rattlers stoorde mij inderdaad ook. Ik had hier graag meer info over gehad. Waarom houden ze infected en mensen gevangen? Zijn het ook kannibalen? Vond het al vreemd dat ik hier verder geen commentaar over heb gelezen, gelukkig ben ik niet de enige.
    Moest echt even wennen aan super buffed Abby maar gelukkig werd al redelijk snel duidelijk waarom ze er zo uitziet. Vond de 2e helft met haar ook erg vet en heb daar net zoveel van genoten als van de 1e helft. Mooi ook dat ze het voor elkaar hebben gekregen dat je toch sympathie opwekt voor dat personage ondanks hetgeen wat ze gedaan heeft.

    @Yerewn
    Dat stuk was echt vet inderdaad en zag ik totaal niet aankomen.
     
  14. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Wegens tijdgebrek ben ik pas 4-5 uurtjes bezig. Maar ik vind het verhaal nu al erg teleurstellend. Hoop dat ik straks nog ergens wordt verrast met een paar plottwisten ofzo. Anders is het wel erg magertjes.

    Maar goed, het verhaal van de Uncharted games vond ik ook altijd een beetje mehh. Dat is nooit ND sterkste punt geweest. Maar na het ijzer sterke The Last of Us 1 had ik wel meer verwacht dan dit....

    Gameplay en graphics zijn wel top notch natuurlijk. Maar goed, dat weten we van Naughty Dogs.
     
  15. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Net uit: FUCK WAT EEN GOEDE GAME.
     
    Reckuuza en Matrix vinden dit leuk.
  16. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Eerlijk verhaal van deel 1 is imo overschat. Het was best simplistisch. De kracht zat 'm voor mij veel meer in de karakters en dat is sws waar ND wmb uitblinkt. Hun games, TLOU1 included, zijn veel meer character driven dan story driven. En games zijn ook een medium dat zich beter leent voor zo'n type verhalen. Ik heb nog nooit een game gespeeld waar de story kan tippen aan hoe dat in boeken of films wordt verteld.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Last of Us is inderdaad karakter (development) en shock moments. So far vond ik Part 1 daar een stuk beter in, maar kan altijd nog veranderen.

    Seattle Day 3
    Cutscene waar ze word schoongemaakt door Dina en je haar kapot ziet gaan door emotie was echt sterk. So far beste moment in de game, vond Joel's dood heel erg voor de hand liggend maar qua verhaal wel lekker werken. Het is daarin heel interessant hoe Naughty Dog het onderwerp qua good/bad hoofdpersonage aanpakt. Het laten inzien dat wat Joel heeft gedaan niet perse het goede was en je hem easy kan bestempelen als killer (en sowieso he fucked up with saving Ellie bij de Fireflies). Was wel verast dat Ellie uiteindelijk weet wat Joel heeft gedaan aan het einde van Part 1, niet verwacht dat dat verteld zou worden.
     
    NuclearGoat vindt dit leuk.
  18. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Word nog veel beter imo.

    Dit was ook geniaal, Hotline Miami :D.
     
  19. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Denk dat dit wel mijn hoogtepunt was:

    Uit deel 1 is de ontmoeting met de giraffen mij het meeste bijgebleven.
     
  20. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Gameplay en graphics wise doet deze game echt verdomd veel goed. Geen enkele game die ook maar in de buurt komt. Ik wil ze bijna vergeven voor het mehh verhaal. Zo goed!
    Ach ja, ben nog steeds bij het begin. Dus laat me graag verrassen.
     

Deel Deze Pagina