Same, ik vind t nu ook mokerhard. Sfeer druipt er vanaf. Hou dus niet van sneaken e.d. dus met de shootouts vermaak ik me opperbest. Ik zie graag alleen nog wat meer blote tieten, gelet op de serieusheid van deze game verwacht ik er toch nog wel een paar in volle glorie te gaan zien. Zo niet, kutgame.
Misschien ooit eens spelen op de PS5. Het is zeker een heel mooie game en het geluid is van een extreem hoog niveau. Ik vraag me alleen wel af of ik veel plezier ga beleven aan de soms overdreven grimmigheid in deze titel.
Nice toch nog een free upgrade. Dan maar eens uit de budgetbak gaan halen. edit; nvm, game kost gewoon weer 50-60. Even wachten dat hij weer rond 25 in de aanbieding komt.
Net even opgehaald bij de MM. Deel 1 dan toch binnenkort maar weer eens oppakken, en daarna op PS5 deze … (of wachten op de Remaster/Remake van deel 1 voor PS5)
Deel 1 heb ik uitgespeeld, maar deel 2 nog niet. Ga hem toch binnenkort weer eens spelen Verstuurd vanaf mijn SM-G998B met Tapatalk
@Reckuuza Deze inmiddels uitgespeeld? Afgelopen zaterdag dit pareltje uitgespeeld. Man wat een rollercoaster, en best bizar hoelang die game duurt. Overall echt 9.5/10, gaat een andere game niet snel aan tippen. Laatste uur was genieten.
Zelfde als deel 1, daar heb ik ook jaren over gedaan. Eerst pakt het me niet en daarna speel ik hem vrij snel uit