Als ik een spel moet spelen omdat er een leuke dynamiek/chemie tussen 2 personen is, speel ik liever andere spellen die een leuke gameplay hebben
Die titel had leuke gameplay. Sommige mensen kunnen het gewoon niet waarderen of hebben simpelweg een andere smaak. Deel 2 gaat er ook weer veel op lijken. Best be moving on...
Jup, deel 2 lijkt interessantere gameplay te hebben dus ik hou deze zeker in de gaten, vond het vrij vreemd dat er zoveel mensen zo lyrisch zijn, al heb ik dat wel vaker (Zelda ).
A Peruvian retailer has supposedly revealed the release date for The Last of Us: Part II, which they are stating launches in October. This falls in line with other things we've heard recently, including what IGN's Alanah Pearce said on Twitter, and the fact that it comes after the retailer event Destination PlayStation could give this more weight. What do you think? Link here to article.
Ja ik heb sinds n half jaar nu een PS4. eerst Spiderman, GoW, Uncharted 4 enzo bezig geweest en iedereen hier riep dat ik Last of Us moest halen. Ben dus erg benieuwd. Maar eerst Uncharted 4 nog uitspelen.
Ik bel alvast een psycholoog voor je als je Uncharted 4 verruild hebt voor The Last of Us. Verdomme: De contrasten kunnen niet groter zijn.
Ik speel net wat ik leuk vind man. Ging van GoW naar Spiderman, naar AC origins, toen AC Odyssey, toen South park Stick of truth en south park the fractured but whole, nu uncharted 4. Last of Us vandaag binnen en heb shadows of war nog liggen. PS4 eigenlijk gekocht voor de exclusives maar nu is het eigenlijk gewoon mijn Single Player machine. Alles online doe ik op de xbox one.
Wat dacht je van de scene als Spoiler Ellie vlucht te paard en daarna in die ranch met Joël over vertrouwen praat .