Embargo verloopt om 16:00 Benieuwd naar andere reviews. Video reviews ga ik niet checken, wil niet te veel gespoild worden.
PSU - 9.5 http://n4g.com/news/1272008/the-last-of-us-review-psu Volledige review is offline gehaald (embargo verloopt pas om 16:00) Tot nu toe: Empire Online 5/5 Playstation Magazine UK 10/10 Edge Magazine 10/10 PSU 9.5/10
Dit waren de minpunten van de PSU review -Boring puzzles involving planks -Backtracking from long exploration
Lang geleden dat ik een game op de release heb gehaald, maar dat gaat deze keer ws wel gebeuren edit: wat is de exacte releasedatum? Staat nl niet in de OP.
Ik wilde ook even wachten, gaat niet gebeuren. Ik wacht tot een paar dagen voor de release voor de goedkoopste mogelijkheid. Vette shit, ik houd wel van zulke games. Om dit soort games houd ik van de PS3. Straks nog Beyond 2 Souls, mooi afscheid van de PS3.
De hype bij deze game is pas begonnen na de eerste reviews. Daarvoor was het meer een game om in de gaten te houden als potentiële topper. Ik wil graag me laten onderdompelen in de hype van deze game. Ik verwacht gewoon een goede toffe game die iets nieuws doet (vooral qua beleving) en daar houd ik wel van. Ik verwacht niet de game van deze eeuw of deze generatie.
damn, wat kan ik niet wachten op deze game!! net als zovelen hier speel ik nog weinig games op de PS3, het enige dat ik af en toe nog ff speel is fifa.. Ik koop dus deze game en GTA4 nog denk ik en dan ist het op naar de next gen Ik ben niet zo'n multiplayer gamer omdat ik ook niet vaak op vaste tijdstippen kan gamen ofzo.. maar als ik de game heb ga ik de MP wel is bekijken en zal ik jullie ook toevoegen om samen te spelen,
Consol 9/10 GamesTM 9/10 Examiner 5/5 DigitalSpy 5/10 Techdigest.tv - 5/5 Giant Bomb - 5/5 Destructoid 10/10 Videogamer 10/10 Eurogamer 10/10 IGN 10/10
In zweden hebben een aantal mensen hun Ellie edition al ontvangen uit een pre-order, zijn per ongeluk een week te vroeg verstuurd lucky fuckers letterlijke kop van de Edge review http://www.edge-online.com/review/the-last-of-us-review/
Krijg altijd kriebels als ik sites een game een 10 zie geven. Dan zakken ze altijd op me betrouwbaarheid lijstje.
[GTnew]fe3ef499-04e2-4b4d-8486-6624abfe45a8"[/GTnew] GT "review" is niet een volledige met cijfer. Omdat ze de MP nog niet hebben.
Over het algemeen zijn hun reviews ook stukken langer . Hmm, alles klinkt toch wel erg goed. Daarnaast is het niet te vergelijken met Uncharted. (gelukkig maar, aangezien ik die games maar niks vond)