In tegenstelling tot vele hier verkoop ik mijn consoles niet . Ik heb mijn ps 1 en 2 ook nog. heb zelfs mijn Sega 16 bit nog!! sinds een paar jaar speel ik zelfs nog op de sega , hahah! games als Micky Mouse, streets of Rage, street fighter,... blijven gewoon geweldig!! Ik wil dan ook later als ik kinderen heb deze consoles nog eens kunnen aanzetten om hun het verschil met onze generatie aan te tonen
idd en niet allen op de PS3, heb zelfs een tijdje geleden nog Goldeneye gespeeld om de N64 haha, super goed! en speel regelmatig met vrienden nog wel eens Def Jam op de PS2. Dat was pas een coole game, spijtig dat ze de serie verneukt hebben op de PS3... PS1 games speel ik niet echt meer zo..
http://www.youtube.com/watch?v=6FI52G1qDWs stuk van 55 minuten ik heb het nog niet bekeken. Betreft de demo en 2 levels zegt hij in de tekst. Ik ga wel kijken denk ik want ik heb geen last van spoilers ...... geen last van!
Dat gaan we dus niet kijken . Geen zin in spoilers of wat dan ook, zelfde gedaan met Bioshock. Ook weleens fijn een ''cleane'' ervaring i.p.v. dat je de helft al weet door de trailers/etc.
Fucking balen! Waarom draait deze alleen op de ps3? Gameplay filmpje gezien en ben helemaal verkocht, maar geen PS3 op dit moment en komt er ook niet.
ik kijk ook niks meer, heb 2 reviews gelezen (edge en eurogamer) en toen gestopt want koop m toch wel
Heb 2 reviews geluisterd, niet gezien. Hopelijk versturen ze hem vandaag . Enigste wat ik meegekregen heb is wat voor soort infectie/zombie iets het is, wel een interessant twist.
Ik heb hem hier weg. Nog steeds rond de 50,- euro, ma'ja Sony games zijn nu eenmaal wat duurder dan normaal.
Nice, vriend van mij met PS3 heeft tentamenweken binnenkort dus mag ik zijn PS3 even in huis. Heb echt zin in deze game man, echt een toffe exlusive (ik ben jaloers).
ik heb nog zoveel staan voor de ps 3 en xbox 360 en aangezien ik ze niet kan meenemen naar de ps 4 of xbox one komen die consoles er nog niet in. De prijs zal niet mals zijn. Ik ben ooit zo gek geweest om de ps 2 voor 1200 guldens te kopen ! Maar na de Last of us komt nog Watch dogs en ik denk dat hij er niet beter op zal zzien op de ps 4 of xbox one tov de ps 3 en de xbox 360 BTW: footage wordt op youtube toegelaten dus ik denk dat de game eerder uitkomt. Ik heb er nog niet naar gekeken (ik ga denk ik ook niet kijken ivm spoiler gevaar) maar de volgende link geeft al 1,5 uur aan beeld van de game. http://www.youtube.com/watch?v=ictItK1OtuQ