gamedumper schijnt vaak nogal wat te vroeg te zijn met versturen , klein webshopje dus neemt het niet zo nauw met releasedates
Totdat iedereen er gaat bestellen en ze te groot worden. Al is het wel tof, eerst de E3 en daarna kunnen we afkoelen met The Last of Us.
Daar heb ik 'm ook besteld om die reden. Maar echt verwachten dat je hem drie dagen eerder hebt vind ik nergens op slaan. Hopen kan altijd natuurlijk.
Ik bestel nooit meer wat bij gamedumper. 2x gehad dat ik een game veel later had dan de release, zelfs een keer ruim een week later. Billgames is ietsje duurder, maar ik heb altijd mijn games op tijd. Deze ook besteld, kan niet wachten.
Ga vandaag even rondkijken hiervoor; 2 dagen voor release lijkt me niet geheel onmogelijk voor een niet-Rockstar titel...
Nice, nou wie weet kan ik dit weekend los. Ben erg benieuwd naar de game. Zeker na het lezen/zien van al die reviews .
Mm in schoten (belgie) verkoopt al, kassabon staat hier op het forum http://www.9lives.be/forum/sony-playstation/832177-last-us-73.html Zou nederland ook gaan verkopen vandaag? Ps kassabon staat op pagina 72
Ik heb hem bij DirectGame besteld. De service is iig meer dan goed. Zelfs op zondag binnen een half uur antwoord op mijn vraag Uiterlijk vrijdag heb ik de game volgens hun zeggen binnen.