Ik heb hem hier in de MM in Belgie gehaald 60euro... FRS was 65euro en GM 70!!! Game Mania gaat eroveR...
Jammer genoeg niets het moet morgen echt komen. Ik dacht met Gamedumper vroeg te scoren net als met TR. Maar goed dat ik vrijdag als kan gamen en een flink aantal uur!
Zo, paar uurtjes er op zitten. Echt een geweldige survivalervaring tot nu toe. De typische sfeervolle, karakteristieke Naughty Dog omgevingen. Geweldige sfeer. Ik geniet met volle teugen. En het heeft niks van het snelle Unchartedkarakter, of de over de top actie enzo. Het is juist vrij traag en rauw en realistisch. Soms ook retespannend. Ik zit er helemaal in Enige mindere tot nu toe is dat de AI soms niet helemaal meewerkt.
Ze hebben dus geen voorraad. Dat voorspelt niet veel goeds ... Als ik hem morgen niet heb ga ik hem ook cancellen, dan zijn ze hun verplichting niet nagekomen.
Tuurlijk hebben ze hem wel op voorraad. Alleen niet genoeg om nieuwe bestellingen te dekken, vandaar de prijsverhoging, gok ik. Dat ding ligt morgen gewoon bij (vrijwel) iedereen op de mat lijkt me.
Inmiddels 4,5 uur opzitten. Hij is goed, grafisch heel mooi. geweldige sfeer. de game is realistisch. Of het de beste game van de afgelopen 10 jaar word moet nog blijken, tot nu toe nog niet, maar dat hij goed is is een feit. En het begin... echt mooi gedaan.