1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] The Last of Us

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 dec 2011.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Binnen!

    Na het avondeten ga ik er eens goed voor zitten

    /niet storen modus aan :)

    Volgens mij kwam hij hier ook niet met de reguliere post. Toen had ik ook niks. Andere aflevering somehow ...

    EDIT:
    Ik heb nog geen PSN friends, wie wil mag me toevoegen, Gakkienl !
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2013
  2. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Drie kwartier aan progress verloren :/. Game heeft een ernstige bug waardoor je niet kan saven.
     
  3. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ahhh! ik voeg je vanavond wel toe hoor! PSN = Mallakai
     
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    You can say that again. Ik heb 2 uur gespeeld, kon vanaf het begin al niet saven. Maar speelde gewoon door, nu blijkt dus dat het voor niets is geweest.

    Ik ga nu mijn pre-order voor de PS4 cancellen, want dit pik ik niet :+
    Nee maar, kut is het natuurlijk wel. Ontzettend slecht van Naughty Dog.
     
  5. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben er even klaar mee voor vandaag. Het gebeurd gewoon weer na 10 minuten.
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ja, ik ga gewoon wachten tot het opgelost is. Heeft zo totaal geen zin. Mijn meest recente save is nu "played 9 minutes", dus echt het hele begin. Twee uur spelen kwijt :'-( Ik ga wel een ander spel spelen.
     
  7. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik zal je zo toevoegen.

    Ik ben gisteravond begonnen met de game en het begin is echt goed. Vanavond ga ik weer verder
     
  8. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Hij installeert helemaal niets bij mij ;)

    Voor mensen die me toe willen voegen HanTheMan83
     
  9. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3

    Dan blijf ik hoop houden ..... kan dus nog met de andere post komen!

    Mij mag je toeveoegen Moeswa!
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2013
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hoe gebeurt dat met de savegame bug, lees er veel over namelijk. Als ik op start druk blijft hij ook hangen op automatisch opslaan.

    Game is wel boeiend en sfeervol tot nu toe, net Ellie tegen gekomen. Vind alleen de animaties van het lopen en bewegen erg stroef en soms wat raar overkomen.
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Haha, ik ook met mijn grote mond. Gamedumper niet besteld, 2x veel later binnen dus bij Billgames besteld. Gisteren ook netjes verzendbericht gehad, maar niets ontvangen. Nog helemaal geen post gehad, strange. Bummer, verder van het weekend geen tijd, zal morgen wel binnenkomen.
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Dit dus, dan heb je de bug te pakken. Als hij aangeeft dat hij bezig is met automatisch opslaan dan ben je fucked. Kun je niet uit de game, alleen door je console uit te doen. Ga wel Remember Me spelen.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb mijn reviewcopy gisteren ontvangen en vandaag echt mee aan de slag gegaan. Het is echt nog te vroeg om te zeggen of dit nou echt een GOTY kan zijn voor mij, maar is absoluut goed. Of ik het meteen beter dan Uncharted vind......afwachten.

    Grafisch vind ik het zelf een mixed bag. De ene keer zie je aardig wat aliasing en zijn textures van gebouwen niet heel erg scherp en de framerate laat ook op veel plekken behoorlijk te wensen over, echt schokjes zeg maar. Het schieten voelt wel goed aan en de characters zijn fantastisch neergezet, zoals we van ND gewend zijn. Ik ben minder te spreken over de encounters met infected, vooral die ene die je in 1x dood kan hebben is fucking vervelend. Maar als er een goede balans blijft tussen infected en menselijke vijanden zal ik niet klagen.
     
  14. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik vind dat in 1x doodgaan door zo'n infected juist een geweldige toevoeging. Juist omdat ze niet zo moeilijk neer te halen zijn. Het geeft echt het survival-sfeertje mee. Elke fout kan fataal zijn en dat brengt een gezonde spanning met zich mee en daar is de game echt op gebaseerd.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat is inderdaad prima, maar ik zat net bij een stukje dat je zo'n clicker weg moet krijgen ergens, anders kom je er niet langs. Gelukkig had ik een molotov, want anders was ik hier nooit voorbij gekomen. Had van alles geprobeerd, maar elke keer merkte hij me weer op, terwijl dat gewoon echt niet kon. Maar zolang er straks geen overvloed aan infected encounters komt, vind ik het prima.
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Game heeft alleen een autosave? En die kan dus buggen? Das wel minder inderdaad. Hopelijk kom ik die niet tegen. Mogen ze wel snel patchen ...
     
  17. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, je kan ook handmatig saven. De bug is echter dat de game constant op ''autosaving'' staat, waardoor jij zelf niet uit het spel kan en ook niet handmatig kan saven. De progressie die je maakt vanaf het begin van de bug gaat verloren.
     
  18. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Heb net een uurtje gespeeld.

    Het begin was erg goed... maar ik had iets van oke !! was dit is..?

    Misschien had ik wel te veel van de eerste 10 minuten verwacht.

    Iedereen op internet roept maar dat de eerste 10 min geniaal zijn.

    Graphics zijn top, maar ik heb ook mixed feelings... maar dat kan ook komen omdat ik de afgelopen dagen alleen maar next-gen trailers in 1080p heb bekeken. Dan merk je dus meteen heb verschil.

    Maar goed, tot nu toe ben ik dik tevreden. Je merkt meteen dat je een ND game aan het spelen bent. _O_
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Dat is wel een major bug inderdaad. Erg gaar als je daar last van krijgt. Ook al iets bekend wanneer hij optreedt? Of is het volledig random?

    Zal het straks hopelijk niet merken ...
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Juist man, dat had ik ook. Het begin is tof...maar geniaal vind ik een erg groot woord. Het komt ongetwijfeld door het next-gen geweld van deze week. We hebben nogal wat indrukwekkende dingen voorbij zien komen zeg, poeh. Toen ik laatst ook even BF3 ging spelen online, schrok ik me kapot. Hoe dan ook..ik ben nog lang niet eens op de helft van de game, dus je kan er dan gewoonweg niet genoeg over zeggen. Maar een echt gigantisch OMFG gevoel heb ik echt nog niet gehad.
     

Deel Deze Pagina