1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] The Last of Us

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 dec 2011.

1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik kreeg gelijk een update? Mss een fix voor de savebug?

2. Wildstylez NL

Wildstylez NL Kapitein Iglo

Leuk Bevonden:
    3
    Vijf uur en een kwartier kwijt door de bug.
    Ben er helemaal klaar mee.

Geen zin om nu nog opnieuw te gaan. En rushen wil je ook niet want je moet ook wat dingen verzamelen voor je ervaring:mad:

3. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben inmiddels al erg ver en het wordt maar beter en beter in mijn ogen. Echt een vette game. :cool:

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Nee, bug is gewoon volledig random, ook na update.

Over het begin
    Wat voor mij als verassing kwam was dat zijn dochter werd neergeschoten door een guard. Ik ging er gewoon van uit dat ze dood ging door een infected. Dat zorgde toch voor een beter effect.

5. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dat is geen fix, want ik kreeg de update ook toen ik vanmiddag aan het spel begon.

Gewoon een beetje jammer dat je nu moet wachten op de fix, in plaats van het spel te spelen.

6. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ondanks de bug heb ik toch goed kunnen genieten van de game, dusver.

De combat vind ik echt heerlijk, vooral CQC. Elke klap die je deelt heeft impact. De characters en de dialogen zijn top-notch, en dan met name Ellie en Joel. Naughty Dog heeft een mooie wereld neergezet, waarin je helemaal op gaat. Het voelt daadwerkelijk of je een survivor bent in een wereld dat helemaal naar de klote is gegaan. Je zoekt overal voor extra ammo en voor items om health kits oid mee te maken, je doet voorzichtig met je kogels en je kiest nooit voor directe confrontatie als je weet dat je het niet aan kan.

Ook heerlijk dat alles wat je in-game moet doen er niet voor zorgt dat het spel niet op pauze gaat. Dit maakt het een stuk realistischer. Als je in een gevecht bent, kan je niet even op pauze drukken om een health kit te maken en te gebruiken. Alles gebeurt in real-time. Immersion, fuck yeah.

7. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    niet vet dit.... ik had bij MM de SE (joel of ellie) pre-ordered. Niet binnen gekomen en daardoor grijp ik nu zo te merken helemaal mis.......

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb de bug ook al gelijk vanaf het begin. Blijft op autosave staan ...

9. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
  10. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    ik geef het op niks nada noppes gekregen van Gamedumper!

11. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Eehm, ik heb dat ook elke keer gehad tot nu toe, maar als je gewoon even wacht, een seconde of 10/20 dan kom je in het menu en kan je handmatig saven.

Ik heb er verder nog geen last van gehad. Dat zal ik wel even af moeten kloppen.

12. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Nog geen last van gehad gelukkig. Maar zo te horen is de fix er al dus?

13. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ja, maar ik ga voor de zekerheid wel even saven, de game uit en opnieuw verder. Zal je zien dat ik net nog effe die laatste bug meepak omdat ik nog niet uit de game was :D

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Mooi! Dan ga ik maar ff opnieuw beginnen. Vanaf het begin that is. Nooit kunnen saven.

Hmmm, sucks! Ik voel met je mee. Hoop dat je hem morgen hebt...

15. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    En of!

16. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Ben nu wat verder, en graphics zijn gewoon top (betere graphics zijn niet mogelijk op de current-gen). Maar soms heb je gewoon van die momenten waarvan ik denk: Common Naughty Dog dit kon beter, met name de omgevingen, bladeren van bomen etc etc ( ja ja, ik kijk naar alles :p ).

Character design en animaties zijn top notch.

Ik speel trouwens op hard, maar ik vind het best irritant dat ik vaak word gespot omdat Ellie in de fout gaat. Daar kan ik toch niks aan doen ? Het is realistisch, maar ook irritant.

Probeer je geruisloos langs iedereen te sneaken, wordt je door Ellie gespot. Is nu al 2x gebeurt.

17. Wildstylez NL

Wildstylez NL Kapitein Iglo

Leuk Bevonden:
    3
    Ben ook maar weer opnieuw begonnen. Kan het niet laten om het spel verder te ontdekken. Na 5 uur niet kunnen saven.

Het is echt geweldig. Een van me beste spellen van de afgelopen tijd. Kan me alleen mateloos irriteren. Dat je mede compaion als een kip zonder kop langs de vijanden kan lopen en dit ook gewoon doet. Voelt niet heel realistisch dat jij moet sneaken en hun gewoon ervoor stil gaan zitten/staan.

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Mee eens. main characters zien er erg mooi uit, zeker in de cutscenes, maar gebouwen e.d. ogen erg simpel. Al met al wel mooi, maar niet stunning. Ik denk dat we nu echt de beperkingen van deze oude machines zien, zeker na een E3 als die we net hebben gehad!

Nee, ik ook totaal niet. Maar was ook voorbereid, Wilde niet nog een Bioshock Infinite ervaring hebben ;)

Wat je goed kunt zien is dat de engine moeite heeft met grotere omgevingen. Dan is het detail op de gebouwen, etc erg mager. Terwijl in de relatief kleine omgevingen, waar je het meeste speelt, de details weer beter zijn. Maar al met al nog steeds mooi, zeker als je bedenkt dat de PS3 maar 256MB dedicated videomemory heeft!

Overigens over die savebug (moet twee uur overnieuw doen), wat hebben de servers van ND te maken met het feit dat ik mijn SINGLEPLAYER game wil saven. XB One always on anyone ? Het gebeurt hier al op de PS3!

EDIT:
    Kunnen die infected zien dat je de flashlight aan hebt ?

Laatst bewerkt: 14 jun 2013
  19. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Even verder lezen:
    @cbalestra Your servers? Why is this game using internet for single player? Also, does that mean it could have been fixed by disconnecting?

Christophe Balestra ‏@cbalestra 2h
    @TheLastOfUsJoel They are stats servers just to see how many people play the game.

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Dit is wel echt gaar. Kwam net in een gedeelte vol klikkers, spannend gedeelte voor mezelf. Alleen voor de AI niet, rennen gewoon fucking hard rond, staan voor klikkers en dergelijke. Juist ja. 8)

Deel Deze Pagina