JA, dit haalt me ook uit de game een beetje. Enemies lopen voorbij je companions alsof ze niet bestaan. Levert echt hele weirde situaties op.
Vind dat echt jammer, dit had niet gehoeven namelijk. Ze doen echt absurd raar soms. Wat ik al net vermelden. Ik denk telkens dat er een vijand opeens naast me staat. En dan als een malle in het rond zwaaien met vuisten of andere melee wapens terwijl er niks is
Verder is het qua gameplay tot nu toe vrij standaard, niks wat ik niet eerder heb gezien en gespeeld.
Dat is waar. maar toch door de sfeer wilt dat niet heel veels uitmaken
De stealth is ook wat gaar. Ze horen alles. OOK een silent takedown (sluipen, driehoekje en dan vierkantje). Als ik dat doe bij een guard die met de rug naar me toe staat, dan keert de guard 25m verder zich direct om, dus so much voor silent takedowns.en.
takedown zijn overigens soms wel lekker bruut (met een balk in je handen bijvoorbeeld)
Sfeertechnisch wel top, zeker wat verder in de game (bij mij regent het nu).
En collectibles (niet gears & craft mats) zoeken voelt in deze game nog onnatuurlijker dan normaal. We worden achterna gezeten en ik kan op mijn gemak lekker collectibles gaan zoeken, de ai wacht wel en meer van dat soort dingen.
Leuke game, maar geen 10, not even close.
EDIT:
ook zo iets irritants, wil je handmatig saven, gaat ie eerste een autosave maken
Klik om te vergroten...