1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] The Last of Us

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 dec 2011.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.486
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Dat lijkt mij erg lang... misschien moet je de PS3 een keer controleren op de integriteit van de data. Je zou ook een systeem format kunnen uitvoeren.
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    De eerste keer duurde het heel lang (install), maar nu valt het reuze mee. Qua gameplay blijft de game standaard. Niks wat we niet eerder hebben gezien. Wil niet zeggen dat het niet leuk is, integendeel, prima, alleen die tienen vind ik het niet waard.

    Alleen al om de companion AI, die is echt bedroevend. En de ervaring wordt echt compleet verstoord als a) je companions door alles en iedereen genegeerd worden alsof ze er niet zijn, al zitten ze in plain sight of b) je zelf super stealthy speelt en de companions continue bakken herrie maken en steeds de stealth doorbreken.

    En de handmatige save heb je ook niet veel aan, dat is gewoon ook een checkpoint save ...
     
  3. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Vandaag afgewacht Niks van Gamedumper ontvangen! Geen reactie nada noppes!

    Aangezien maandag de post hier niet komt verwacht ik het pas dinsdag of nog later. Ze hebben al 3 e-mails van me met me ongenoegen!

    Dat het een keer mis kan gaan alá maar dan laat je het weten!
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2013
  4. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Zo, ben achteraf toch blij dat ik die shiznit gecanceld heb zeg. Ik kreeg gelukkig wel vrij snel een reactie donderdag. Nu alleen nog benieuwd hoe snel ik m'n geld teruggestort krijg. Ze zeiden 'binnen 10 dagen'.

    Heb jij de jouwe al binnen, Cyrax?? ;)
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2013
  5. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    94
    Blijft een vette game, ookal ben ik opnieuw moeten beginnen!

    morgen de multiplayer is testen, iemand deze al gedaan?
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    uitgespeeld

    en ik snap de 10en wel

    dit was een beter en meeslepender verhaal dan any film die ik recent gezien heb

    het is geen 10 zoals Skyrim die veel kreeg omdat het qua game groter en uitgebreider is dan de rest

    Last of Us krijgt een 10 omdat het nog meer dan Spec Ops laat zien dat je met games een ervaring kan hebben die op hetzelfde niveau zit als de beste films en boeken

    gewoon fenomenaal en ik raad iedereen die de game nog gaat spelen af om quick looks of reviews of wat dan ook te gaan kijken of lezen

    gewoon spelen, je zal misschien in het begin wat kleine dingetjes zien die in een perfecte game niet zouden moeten gebeuren maar vanaf het moment dat de personages je pakken is dat over.
     
  7. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt het maar over die tienen, ik zou dat loslaten, want anders zal het altijd teleurstellen. Ik vind het knap dat ze dit nog uit de PS3 weten te halen.
     
  8. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Pittsburgh:

    Mijn god, wat is het toch zenuwslopend nadat je in het hotel bent en je valt naar beneden bij de lift. Ik probeerde de power back-up te starten, en toen werd ik aangevallen door runners. Nadat ik het aankreeg, kwam er nog eens een bloater om mij een kop kleiner te maken.
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2013
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Metrostation gedeelte en je daarna terecht komt in bossen was zo sfeervol, damn. _O_
     
  10. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Je gaat nog wel meer genieten :)

    Ik ga morgen weer opnieuw beginnen om die reden. Ook bij Uncharted was ik echt vaak overdonderd door die omgevingen die ze gecreëerd hadden en die sfeer. Geweldig.
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik zit op iets van 32% en ik heb net
    Bill ontmoet
    . Ik doe lekker slow, alles proberen. Ook vaak in nieuwe areas eerst wat kloten en een paar keer dood gaan om alle opties te zien. Sfeer is echt top. En grafisch zeker prachtig uit zo'n oud beestje ...
     
  12. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Wij lopen redelijk gelijk op en ik speel idd ook zo :)

    Wel echt een spannend spel, ondanks de AI van je allies (helemaal met de rest eens dat haalt je er een beetje uit).
     
  13. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Is het grafisch echt nog een stap verder in vergelijking met UC 3?
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Af en toe vooruit, maar soms ook een stuk achteruit. Vond Uncharted 2 en vooral 3 een stuk meer indruk maken op me qua graphics dan TLOU tot nu toe. Heeft af en toe toch wel echt rare textures en veel jaggies. Cutscenes zijn wel weer echt prachtig en de belichting inclusief schaduw zijn echt verbazingwekkend goed. Het is niet zo gepolijst als Uncharted, framerate is nu ook niet echt super stabiel. Ondanks dat is de wereld wel echt prachtig gemaakt qua design en zuigt het je op, ook dankzij de sfeer.
     
  15. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Het mooie aan de game, je reist door een stad/bos. Dus je komt steeds continue op andere locaties. Alles is anders en ik heb nu na 10 uur spelen niet 1x het idee gehad op dezelfde locatie te zijn geweest.

    Tomb Raider had al indruk op me gemaakt, maar deze game ook zeker.

    Naughty Dog is dit keer de serieuze kant op gegaan. Waar Jak & Dakster een leuke kindergame was, Uncharted een actie adventure met hier en daar wat humor is deze game een mix van horror en adventure. Er zitten enkele leuke opmerkingen in de game maar verder word het nergens grappig.

    Een mix van de film "I am legend" en de game "silent hill"
     
  16. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    ik ben dus super gefrustreerd dat ik gewoon niets binnen heb gekregen.
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    1st world problems :+

    daarom pre-order ik ook nooit games waar ik echt naar uit kijk
     
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    En nog belangrijker , ik betaal nooit vooruit.
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    En ik zeg het weer een keer.. pre-orderen maakt huilen.
    Snap echt totáál niet dat mensen er keer op keer intrappen.
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja jullie preorderen het bij webshops. Gwn bij grote winkelketens in de winkel doen is geen probleem. Wel misschien 5,- duurder ofzo
     

Deel Deze Pagina