1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] The Last of Us

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 dec 2011.

  1. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    94
    Gisteren ben ik eens met de multiplayer begonnen , die is ook best cool en leuk.

    Aangemeld met facebook en dat krijg je de namen van je vrienden op facebook die in je overlevenden clan komen, :) , niets speciaals maar wel leuk :+

    in tegenstelling tot de mp van Uncharted 3, ga ik deze wel meerdere keren spelen
     
  2. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    NuclearGoat heeft 'm in de Playstation Store gekocht; niet een fysieke exemplaar ;)
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ok, zal ik de boog nog eens wat proberen dan.
    Als er een grote groep infected is probeer ik op higher ground te komen, op een dumpster of truck ofzo. Geeft overzicht en is een stuk makkelijker om de infected om te leggen. Bovendien een stuk moeilijker om door een clicker verrast te worden!
     
  4. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Dit dus. Scheelde kwa geld niet veel en nu kan ik hem met één PS3 delen :).
     
  5. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Probeer zoveel mogelijk je bow te gebruiken op enemies die je kan one-shotten. Als je ze one-shot kan je de arrow meestal ook weer oppakken, waardoor je meestal wel arrows hebt. Het helpt zeer als je de draw speed en range upgrade. Houd altijd in je achterhoofd dat je enemies alert als je mis schiet :p. Al kan je dit ook heel goed in je tactiek gebruiken door bijv een arrow te schieten vlak naast een groep clickers, om ze allemaal bij elkaar te krijgen waardoor je alle clickers in 1x kan doden met maar 1 molotov.
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.486
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Mis schieten met de boog hoeft inderdaad niet altijd verkeerd uit te pakken. Soms klettert een pijl tegen de tegels / muur, waarna de tegenstanders op onderzoek naar het geluid gaan. Je kunt zo'n pijl dus ook gebruiken als afleiding wanneer er geen flessen / bakstenen in de buurt liggen. :)
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Vind alleen het richten zo kut. Je krijgt een boogje ipv een strakke lijn ...

    Wat hebben jullie met de pills geupgrade? Ik tot nu toe alleen 1x hearing range. Heb nog 150 pills en vind eigenlijk alles niet nodig ...
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2013
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    minder reticule sway en shiv master vind ik wel handig

    vooral shiv master is erg handig (misschien wel iets te handig, want zolang je dan een shiv hebt zijn clickers dus niet meer in 1 keer dodelijk)

    minder reticule sway helpt ook enorm omdat je makkelijker headshots maakt en dus zuiniger met je ammo bent
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2013
  9. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
  10. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Vandaag weer niets! getracht Gamedumper te bellen maar de telefoon zit constant op de bezettoon. Geen reactie op mijn emails ...... nu op morgen hopen!
     
  11. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan zou ik hem gewoon in de stad halen.
     
  12. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    En dan aan die kl*te toko mijn geld laten ... want ik moet het dan ook nog terug gaan sturen etc. Het zou ze sieren om me met korting de game te leveren of zo. :mad:

    Ik geef Gamedumper tot morgen en ik overweeg echt om ze via de gerechtelijke wegen een keer aan te pakken aangezien ze dit met meerdere mensen flikken!

    Mij gaat het niet om het niet leveren als dusdanig maar dat ze totaal geen reactie geven op wat de reden is hun communicatie is 0,0 !
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb hem bij Directgame besteld. Zelf op zondag kreeg ik nog antwoord en nooit langer dan een uur hoeven wachten op respons (mail).
     
  14. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat getuigd van respect richting klanten. Ik had zo gehoopt dan vandaag een reactie te ontvangen wat er aan de hand was.

    Maar ik ga naar live beelden kijken van de multiplay om de feeling met het spel te houden. Singleplay kijk ik niet want dan verpest je het!
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Toch echt wel een geweldige game hoor. Het bouwt zich echt fantastisch op en die conversaties tussen Ellie en Joel zijn gewoon echt heel erg mooi gedaan. Naughty Dog kan dat als geen ander, dat je je echt bekommert om game characters. Ik was er even bang voor dat de game een overvloed aan infected encounters zou hebben, maar ik zit op 64% en er is juist een prima balans tussen de encounters met infected en met menselijke vijanden. Ook echt gaaf al die characters die je onderweg tegenkomt.

    TLOU geeft gewoon de topkwaliteit die we gewend zijn van de Uncharted games, maar dan veel serieuzer, donkerder en realistischer. Het is al eerder gezegd dat het best raar is hoe de partner/follower A.I. soms kan reageren, dat Ellie bijvoorbeeld gewoon pal voor een infected OF menselijke vijand staat en er gebeurd niets...maar ik denk wel dat dit lastig te programmeren is ook. Ik stoor me er in elk geval echt niet aan. Wel vind ik het heel gaaf dat Ellie zichzelf nuttig maakt door met bakstenen te gooien als een vijand mij te grazen neemt, ook de A.I. van de andere followers is goed en ze knallen er lekker op los en gelukkig ook raak. :D

    Even eten en dan weer verder. Ik wil deze badboy uitspelen en daarna de review volledig schrijven. Oh zie net dat ik op 61% zit en heb er 10 uur en 43 minuten over gedaan. Gotta love it wanneer een game lekker lang is.
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2013
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mja, shiv master vind ik juist wat overbodig. Als ik een shiv heb, kan ik ze ook gewoon makkelijk stealthy killen. Meer health ook overbodig, als je voor stealth gaat wordt je zo min mogelijk geraakt...

    Ik spaar ze nog maar ff totdat ik echt de noodzaak voel iets te nemen ...


    Echt niet tof Mouse. Ik zou hem ook cancellen daar en ergens anders halen. Niet op tijd levereen en geen enkele reactie kan natuurlijk niet. En raar dat ik hem dan al wel heb gehad ... :):
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja he. Er is een perfecte balans tussen infected encounters en humans. Echt horror stukjes en soms shootouts. Echt geweldig
     
  18. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Zelfs de MP is echt verassend goed. Ik raad iedereen aan om die ook een keer uit te proberen :). Zelfde manier van voorzichtig spelen als de SP.
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    lol, niet leveren

    de game kwam uit op vrijdag...

    zit zitten nog ruim binnen hun termijn
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Haha, gerechtelijke stappen omdat het spel 2(?) werkdagen te laat is geleverd? Succes :+
     

Deel Deze Pagina