1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] The Last of Us

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 dec 2011.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Stealth + shiv, of shotgun :)

    Wat is jullie strategy voor Bloaters. Ik gebruik de shotgum, maar de bastard kan veel hits hebben en bovendien wil je niet dat ie te dichtbij komt :)

    Ik doe het een stuk langzamer dan julllie. Zit op 19u en op iets van 60% ...
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Het ligt waarschijnlijk aan de draadloze verbinding van KPN die ik heb. Als ik mijn PC van stand by weer aan zet, dan krijg ik die storing ook wel eens in beeld. Alleen met pagina vernieuwen etc is er dan weer verbinding echter. Het klopt alleen niet, want ik moet nu heel lastig de kabel van de 360 eruit halen en die in de PS3 doen en na wat gesteggel lukt het dan wel. Ik weet alleen niet hoe ik dit probleem verder moet oplossen, want ik heb al die tijd gewoon een verbinding via draadloos gehad, Experia BOX, met van die stekkerkastjes van KPN erbij, daar heb ik er 2 van. Eén bij mijn PC en de ander bij mijn router/modem, waar de PS3 en 360 ook in de buur staan.

    Is KPN tegenwoordig niet 24/7 bereikbaar? :confused:
     
  3. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Laatst bewerkt: 18 jun 2013
  4. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Molotovs doen meestal het werk bij bloaters, of een mix van explosives en een shotgun of een andere high-powered weapon.
     
  5. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    8)

    Zit nu ook op 52%. 12 1/2 uur. Op normal.

    Ik ga helemaal niet veel dood. Weet ook niet of de tijd dan doortikt. Ben ik nou zo super langzaam of knal jij er doorheen? Onderzoek jij de omgevingen amper?
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Nah ik bedoelde meer wat het ontstaan is van het virus. Waar komt het door? :) En yep, die briefjes en dagboeken van mensen die in dat huis woonde waar jij je op dat moment bevindt, heel tof allemaal. Ik ga denk ik wel voor een tweede playthrough van deze. Maar wel weer gewoon op normal, want een stukje dat er een grote hoeveelheid infected op je afkomt en je kunt niet vluchten.....dat wil ik niet op hard doen. Dan ga ik echt vloeken, dat weet ik zeker haha.

    Ik had ook verwacht dat ik de encounters met infected eng zou vinden, ZEKER met een Turtle Beach headphones ok, maar het viel me allemaal erg mee. Ik was meer 'angstig' tijdens Silent Hill Downpour en Dead Space 1 en 2. :)
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Het werkt nog steeds niet. Ik kan me alleen aanmelden als ik mijn 360 kabel in de PS3 stop.

    Morgen maar eens met KPN bellen, want ik betaal verdomme voor die draadloze shit. :mad:
     
  8. RaVe^

    RaVe^ Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    19
    uitgespeeld 14u en 52 min. Veel verzameld.. wat een game! Voor die bloaters zijn traps het meest effectief, vooral die spijkerbommen. Wil je ze sneaky mollen schiet ze dan vol met pijlen (8-9 ongeveer) want dan komen ze niet op je af :)
     
  9. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    In het begin niet alles... ik werd te vaak gespot door de geïnfecteerden. :p

    Dan is het best lastig om alles te onderzoeken.

    Misschien komt het daardoor.

    Nu heb ik betere wapens, daarnaast heb ik het sneaken beter onder controle. Nu onderzoek ik alle omgevingen. Lees ook alle brieven etc.

    Ik zit nu op 64% en heb 9u en 10 min gespeeld. Ik speel trouwens op hard...
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Weet nu wat het probleem is waarom ik de game niet kan updaten via internet. Experia Box van KPN. Zo net nog de klantenservice aan de lijn gehad. Krijg donderdag een heel nieuw netwerk. _O_
     
  11. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    28% op hard, ben net in het bos. 3:04 heb ik op de teller. Maar daar klopt niks van, volgens mij telt hij alle keren dat ik het overnieuw moet doen via restart checkpoint niet mee :+
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    molotovs spammen :+

    2 is meestal genoeg en het bijkomende voordeel is dat ze ook meteen stil staan als je ze in de fik zet dus je hebt terwijl ze affikken meteen tijd om je op de overige vijanden te richten

    voor molotovs/medpacks vind je toch resources zat als je rustig aan doet en alle hoekjes doorzoekt
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik ben wel bang... Ik ben net pas de eerste klikkers en die andere gastjes tegengekomen. Nu moet ik even sneaky een ruimte clearen. Fuck man, ik ben bang. Dat fucking geschreeuw van die freaks. Ik ben ook maar gewoon gestopt :+ Ik durf gewoon niet hahaha... Morgen weer proberen 8)

    Nu moet ik gewoon even wennen aan de encounters met die gasten. Ik heb ook gewoon de Silent Hill en Dead Space games uitgespeeld. Maar goed, vooralsnog moet ik gewoon ff wennen.
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ze leggen toch uit waar het virus vandaan komt ergens in de subtext? Of wist ik dit misschien al uit trailers/reviews?

    iedereen die Planet Earth gezien heeft kan zich vast dit nog wel herinneren

    [yt]XuKjBIBBAL8[/yt]

    daar is het dus een gemuteerde versie van

    Ook weer heel sterk gedaan, beste zombie verklaring die je kan verzinnen imho
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2013
  15. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62

    Dit zou het ook badass geweest zijn.
    [yt]Go_LIz7kTok[/yt]
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Fucking hel man, het bestaat dus gewoon echt. Maar gelukkig alleen met mieren. Ik kijk nu al uit naar mijn tweede playthrough, maar moet nu eerst met Remember Me aan de gang gaan voor de review. TLOU heeft een 9.8 gekregen van mij, door de kleine hoeveelheid gekke foutjes geen 10. En al hebben die foutjes mij totaal niet gestoord, het zou raar zijn om dan alsnog een 10 te geven.
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Gewoon 10/10
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik vind het een beetje onzinnig om er steeds maar weer een cijfer aan te willen hangen. Ik vind het een van de vetste console games van de laatste tijd, voor mij is het een topper. Of dat nou een 9,8 of een 9,2 is, who cares.

    Ik kan straks niet wachten op Beyond 2 Souls, die game gaat het doen voor mij. Heavy Rain was voor mij dan ook de tofste game van deze generatie. Ik weet, ik ben een beetje een gekkerd. Die game was something special.
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik vond Heavy Rain erg wisselend

    ene scene vond ik geweldig, andere echt helemaal niks

    vooral de scenes die er tussen gepropt zijn om het meer een game te laten lijken (veschtscene bijvoorbeeld) en de ongepaste scifi elementen verpesten de game een beetje voor me

    Indigo prophecy was nog veel minder realistisch maar daar zat er wel een duidelijke stijgende lijn in hoe gestoord het verhaal word, dat vond ik nog wel leuk

    maar Heavy rain wisselde zo vaak van toon.. ik had het leuker gevonden als ze het allemaal do droog en realistisch mogelijk hadden gehouden
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Mjah, geen last van gehad op die manier. Ik vond het briljant, ik zag wel dat niet alles perfect was hoor, maar ik heb ontzettend genoten van het spel. Ik ben dan ook ontzettend benieuwd naar Beyond 2 Souls
     

Deel Deze Pagina