qua verhaal is het absolute top, dus ja in dat rijtje kan hij met gemak duurt ongeveer ergens rond de 15 uur, hangt er een beetje vanaf hoveel je explored ik ben al aan playthrough 3 toe
Aan de game begonnen. Intro is al dik, nu de rest nog. Ben bang dat ik de tijd zal vergeten en ik tot 11 uur door speel ofzo.
Eindelijk dan met track en trace code de bevestiging dat het spel onderweg is en vandaag komen moet. Ik heb heel weinig vriendjes op mijn PS 3 kan ik van jullie je PS3 naam krijgen ....... of voeg mij maar toe mijn ps3 naam is Moeswa Trouwens welke stand is lekker om te spelen gewoon normal?
Ik zou voor hard gaan de eerste keer. Ik vind het tot nu toe te doen en het promoot de survival mentaliteit prima.
Thnx kerel voor je support. Als het goed is kan ik vanmiddag starten ... je psn naam is je xblive naam?
Wat een rollercoaster van emotie's heeft dit spel ook hoor. Zelden zoiets meegemaakt in film, en al helemaal niet in een game
Spel is dan eindelijk geleverd in een grote doos met goodies: - Trui MGS - nintendo sleutelhanger - GOW sleutel hanger - Steal plate van Dishonered Ik heb er lang op moeten wachten, dus daar mocht wel wat tegenover staan .... en nu vlug beginnen! Gamedumper krijgt een licht schouderklopje.
Gakkienl is mijn psn. Dat is dan wel weer een nice gebaar, toch? Have fun, ik ga zo ook nog ffkes wat gametime meepikken
Uitgespeeld echt een top game, zeker op de huidige console (wat ik al eerder poste) is dit voor DE game. Zelden een game gehad waar ik zo meeleefde met het verhaal en waar ik eigenlijk niet wilde dat het afgelopen zou zijn. De spanning, de afwisseling in gevechten en omgevingen zijn gewoon geweldig! Het einde was mooi! (en begrijpelijk)
Ik heb je toegevoegd . Ik zou trouwens gewoon op hard beginnen, zit nu ongeveer op de helft van het spel en heb tot nu toe nergens vastgezeten. En je kunt hem altijd nog naar normal zetten als het te moeilijk is. Spoiler Ik ben nu net uit Pittsburgh. Gelukkig wat meer mensen als enemy, de vorige chapter waren het alleen maar infected. Vind dat deze game daar wel erg goed in afwisselt. Wel een klote stukje als je met de lift naar beneden valt, en met een key een deur moet openen .
Ik ben op normal begonnen alleen moet ik leren niet naar alles te willen zoeken en niet een ieder te willen killen!
Niet iedereen willen killen ook, is duidelijk niet altijd de bedoeling. Had ik in het begin ook last van ... en nog steeds wel een beetje ...