1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] The Last of Us

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 dec 2011.

  1. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb geen ps3 maar heb de complete walkthrough bekeken op youtube. Kan iemand mij het einde uitleggen... ?

    Wat gebeurt er nu? Ze blijven in dat dorpje wonen en proberen te overleven zoals ze dat al jaren doen? Geeft niet echt een gevoel van "closure" dat het spel gedaan is. Misschien komt er nog een vervolg?
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Damn dat is idd aardig anders.

     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat is wel het doel inderdaad

    Joel is niet geinteresseerd in de mensheid redden ten koste van Ellie. Hij kan het niet verdragen om nog iemand kwijt te raken waar hij om geeft en hij weet dat ook al zou hij Ellie opofferen hij de rest van zijn leven toch zal moeten blijven vechten om te overleven. Die cure en het weer opbouwen van een beschaving gaan niet over 1 nacht ijs immers. Dat gaat jaren duren

    En je ziet aan het einde dat Ellie eigenlijk wel weet dat Joel liegt mbt wat er gebeurt is met de fireflies.

    Ze kiezen gewoon voor zichzelf en om samen er het beste van te maken

    Ik hoop dat er geen vervolg komt, het is goed zo.
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Is juist closure. Dat is het hele ding

    Hij heeft gekozen om Ellie te redden. Hij wilde niet nog een "dochter" verliezen. Dus koos niet voor een cure voor humanity maar om dik te liegen erover tegen Ellie om haar te beschermen. Perfect einde
     
  5. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben ook aardig op weg 55% van de game; Ik zit nu ook in het gedeelte FALL.

    Ik stoor mij ook aan Ellie en andere figuren. Moet wel zeggen dat tegenstanders wel reten blind kunnen zijn, maar een arendsoog bij schieten hebben. Wat ik jammer vindt is dat je hele gebieden uitkamt en er is gewoon niets geen loot collectibles oid? Ik heb ook maar 1 trofee.

    Spel ziet er echt goed uit ........ spanning volop ..... vindt alleen die hordes van tegenstanders soms irri ....... hun schieten jou wel raak en ik mis net? Terwijl ik mijn wapens geupgrade heb!

    \o/
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    je moet ook die minder reticule sway upgrade nemen om accurater te zijn

    je kan je wapens upgraden zoveel je wilt maar als je crosshair nog alle kanten opvliegt heb je daar niks aan immers
     
  7. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Dit viel mij ook eigenlijk op!! Jammer!

    Ben nu in Winter:
    Spelen met Ellie is echt gaaf, eerst op dat hert jagen :)
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ja, cool inderdaad. Ik had het idee dat ik
    de jonge jaren van Lara Croft aan het spelen was :)
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Uitgespeeld! Beetje abrupt einde, maar ook wel weer mooi. Erg lekkere game was het. Heb er 24u over gedaan, 105 collectibles gevonden, dat valt me nog tegen.

    Over het einde
    Had eiegenlijk wel verwacht dat je ook een ander einde kon krijgen, dat je Ellie wel laat opereren ...
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2013
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Valt wel mee en als het echt nodig is gewoon een keer dood gaan en klaar. ;)
     
  11. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb ik ook gedaan!
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Overigens een echt mega wow effect in de game, tegen het einde
    in de spring, als Ellie die giraffen ziet lopen. Past zo goed in het moment en geeft echt ff een feel good momentje _O_
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dan moet je gewoon beter mikken :+

    Goed timen is het belangrijkste want er zit genoeg tijd tussen de schoten van je vijanden in om even rustig voor een headshot te gaan
     
  14. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik bedoelde meer dt ik ze wel raak maar wonder boven wonder geen schade aan hun of hij springt net weg!
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Meeste enemies hebben meerdere hits nodig. Bij humans zijn headshots wel instakill.

    Voor mensen die de game nog wil halen, check mijn sig :)
     
  16. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Net uitgespeeld.. ik vind het een prachtig einde :) hoop ook dat er geen deel2 ofzo komt dit is gewoon perfect!

    Paar highlights voor mij uit de game:
    Het rijden ineens op de paarden.
    Stukje met Ellie spelen/jagen e.d.
    Die switch tussen Ellie en Joel
    De giraffes

    En overall de manier van verhaal vertellen
     
  17. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Ik heb het gedaan! Heb eerst terraria hardmode gehaald en ga nu pas aan last of us beginnen. Ben benieuwd!
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Iedereen is zo laaiend over het verhaal vertellen, maar zo boeiend en origineel is het verhaal niet, toch? Wat goed is imho is de belevenis, de survival. Continue het spannende gevoel, naderend onheil, de angst dat je/Ellie iets overkomt ...
     
  19. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Gewoon de manier waarop je steeds met de personages meeleeft en helemaal in de wereld/het verhaal opgaat.
    Origineel is het niet maar wel erg goed uitgevoerd.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Zit nu met Ellie overdag in de bossen. Dat stuk in dat gemeentehuis was wel erg spannend. Jammer van Tess, maar vond het best wel een dom bitch. Opzich was dit al goed, maar ik hoor dat het qua emoties nog een tikje erger word. Zag gisteren trouwens een stukje van het einde, gauw weggeklikt. Wil het nog niet weten. Ik vind het upgrade systeem wel jammer. Je word bepaald niet snel sterker. Het gaat mij zelfs wat te langzaam, of ik maak de kills verkeerd.
     

Deel Deze Pagina