Je moet een keuze maken. Je kunt niet alles upgraden. Het gaat om overleven hè. Spullen zijn schaars. Inventief zijn, minder spullen gebruiken (meer stealthkills).
Ik kwam echt om in de spullen, moest echt veel laten liggen omdat ik de max van alles steeds had. Maar ik gebruikte ook heel veel stealth, soms omzeilen, meestal stil omleggen. Bij de wapen upgrades gewoon concentreren op de wapens die je en veel gebruikt en waar je regelmatig ammo van vind. En bij die wapens allereerst clip/ammo size vergroten. Meer bullets is altijd beter...
klopt, die bommen gebruikte ik al nooit, maken teveel lawaai af en toe is een molotov en voor de rest silent kills .
nail bombs zijn ideaal voor die paar keren dat je even een stukje moet verdedigen tegen een rush van vijanden
Voor stealth heb ik totaal het geduld niet. Dit kan ik alleen bij Deux Ex - Human Revolution hebben. Hier wil ik gewoon wat meer actie. Het probleem vind ik hem vooral het aantal mensen in kleine ruimtes soms. Ik kan er niet altijd om heen, ongezien, en er staan soms teveel in een kleine ruimte. Ook hier zou ik dan niet ongezien weg kunnen komen.
Zojuist uit op normaal. Prachtspel. Weinig throphies maar is het ook niet het soort spel voor. Het hele beleven, meeleven en de spanning maakte hem af voor mij.
Het ligt zeker aan mij dat ik het niet zo geweldig vind. Spoiler Ga nu pas naar Robert Los van het begin, ben ik een beetje teleurgesteld. Besturing is traag en ik kan niet back-tracken. Weinig collectibles, nee, ik zit er nog niet in.
Ik bedoel meer ammo, posters, die Firefly dingen etc.... Ik zoek me een ongeluk maar vind vrij weinig ;-) Edit: Eerste groep met een clicker, best pittig ;-)
De clickers zijn easy: gewoon rond sneaken met net niet volle snelheid (pookje iets inhouden), dan horen ze je niet. Gewoon ontwijken, of met een shiv silent killen. Wapen met shiv eraan werkt ook.