Niet zo mijn games, maar zeker wel toppertjes. Knack, fifa 14, assassins creed black flag. Damnnn ik MOET een PS4
InFamous komt pas in 2014. Hoe tof Watch Dogs ook misschien kan zijn, overstappen naar next-gen zonder Last of Us gespeeld te hebben is gewoon not done!
Heb ik dan gewoon geen zin in Last of Us? Ongeacht wat ik ook doe, ik speel het spel met moeite langer dan een half uur... Ik lijk wel gek man...
Tja, kan toch. Eerder dit jaar was vrijwel iedereen (game media) lyrisch over Bioshock Infinite, maar ik vond het een ontzettende schijtgame
Helaas, ik ga normaal voor limited editions, maar had bij deze game toch me twijfels.... Bioshock vond ik ook niks aan, maar heb hem wel uitgespeeld en heb me er meer mee vermaakt dan Last of us tot nu toe.
Ik vond het verhaal van Infinite leuk, de gameplay niet zo The Last of Us > Infinite maar eigenlijk geld dat voor wel meer spellen dit jaar, vond Tomb Raider bijvoorbeeld ook beter Eerst Shock game die ik mezelf niet meer dan 1 keer zie uitspelen
Grappig genoeg hoor ik steeds meer mensen over Infinite zeggen dat ze het een beetje tegen vonden vallen. Die game is behoorlijk uber-hyped door de pers.
Weet ik dat ook weer, bedankt! Beter dat je niet kunt kiezen gelukkig, maakt het einde misschien wel specialer.
Weet iemand zeker of MediaMarkt Arena nog steeds de Ellie Editie verkoopt voor €60 ? Ze nemen namelijk de telefoon niet op -_-
heb nu 3x gebeld en krijg iedere keer dat wachtmuziekje -_- lijkt op pokemon soundtrack xD EDIT: Owyeaaaah er werd opgenomen! Door een vrouwelijk iemand! En ze wist dat TLOU alleen op de PS3 was xD haha + ze hebben hem op voorraad! Thanks btw!