Gakai is PlayStation Now. Anyway, hier sluit ik me PS3 nog wel weer even voor aan. Zag bovenstaande trailer en opmerkelijk ziet het er echt zo goed uit zeg, zelfs mooier dan mening PS4-game. Hopelijk is Naughty Dog niet alleen met Uncharted 4 bezig.
Gaikai is omgedoopt tot playstation now. Engadget was er zeer te spreken over op de CES Edit: lees nu pas de bovenstaande reacties lol allemaal hetzelfde sorry!
En de vraag is hoe lang deze service pas voor toepassing word gemaakt voor de EU. Word het dit jaar of pas 2015 of 2016?
Damn The Last of Us beste game ooit voor mij, moet de DLC eigenlijk wel spelen, ook al heb ik de eerste overgeslagen vanwege het MP dlc was. Hoe duur gaan de pakketten zijn?
Nou ik geef je eigenlijk ook helemaal geen ongelijk. Ik had nooit nu al een PS4 gekocht ik wacht wel tot het feest echt losbarst. Ik ga ook vaak pas wat later naar de kroeg wanneer het al lekker druk en gezellig is
DLC staat gepland voor 'begin 2014' en heeft nog geen precieze datum. Dollarprijs is 14,99, hetgeen je makkelijk kunt vervangen door een Euroteken
Wil zo graag de game spelen, maar heb geen PS3 en blijkbaar komt de titel niet op de PS4.... Moet ik nu een PS3 gaan kopen voor alleen deze game
En voor Heavy Rain, en voor Uncharted, en voor Little Big Planet.. etc. Genoeg toffe exclusives! Ik moet deze titel ook echt nog een keer oppikken zoals ik hier hoor, maar momenteel een beetje te druk met de nextgen.
Game eindelijk uitgespeeld. Heb er een half jaar over gedaan maar toch blij dat ik heb doorgezet. Blaast me niet weg omdat ik het te repetitief vond. Maar het verhaal was erg mooi verteld en de graphics waren erg mooi. Prima titel.