Morgen komt ie uit, normaal verzenden zij hem altijd 1 of 2 dagen eerder… Ik hou mijn mail nauwlettend in de gaten
Ik hoor net van gamemania dat de releasedatum naar de 30e is verschoven? Ik hoop toch van harte dat ik em morgen of woensdag al in huis heb. Lang genoeg gewacht
Game Mania... Die winkel neem ik niet meer serieus. Dit zeggen ze omdat ze dan sowieso weten dat ze m binnenhebben. Ik zou gewoon uitgaan van morgen. Veel andere gameboeren adverteren met de 29e.... Doen ze niet voor niets.
Nee, woensdag komt de game uit in NL. Ook op PSN/SEN staat de game in Europa op de 30e. Overigens is de game al binnen bij de winkels, dus het zou me niks verbazen als het eerder los gaat.
Ik heb bij bol.com een tijd geleden de tlou ps4 bundel besteld. Deze staat ook voor de 30e als release datum.
Bundel stond altijd al voor de 30e, losse game toch echt 29e. Maar we gaan het zien Update: http://www.consoleshop.nl/product/476945/the-last-of-us-remastered-ps4.html Online status: op voorraad, voor 23.59 uur besteld, morgen gratis thuis bezorgd. Of te wel, morgen gaat het gewoon los.
Bij bartsmit en intertoys staat hij ook op de 30ste. Nou maar hopen dat dat de verkoop bij andere winkels morgen ingaat. Hoop toch wel smsje van gamemania te krijgen morgen.