Hoofden die je kunt kapotschieten ledematen die eraf vliegen. Dat soort dingen niet erg groot, maar toch een pluspunt voor mij om voor de US versie te gaan. http://www.eurogamer.net/articles/2...s-european-version-of-the-last-of-us-censored
MM Alkmaar neemt niet op. Kan ik dus nog niet vragen. Saturn Heerhugowaard had hem iig nog niet binnen.
Ik bel wel even MM Cruquius. Media Markt krijgt 'm morgen pas, dus ik pak zo de auto richting GM Delft.
Gekocht bij next level hilversum voor €45,-. Zit er ook nog een in amsterdam en amersfoort volgens mij.
Heb er gister al bijna 10 uur mee geklokt, tot half 3 in de nacht zitten spelen. Heerlijk spel zeg! Ben blij dat ik op Hard ben begonnen ipv Normal. Is goed te doen, en bij dit soort games heb ik liever iets meer uitdaging.
Doe ik niet meer... Ooit gedaan met Bioshock... Toen kwam ik op een gegeven moment gewoon echt niet meer verder... Was ik er ook een beetje klaar mee. Zat toen op 90%.
Iemand bij Naughty Dog heeft wat echt plekken omgetoverd met als thema zoals The Last of Us. Damn. Meer
Bioshock was dan ook een best lastige game. TLOU was niet heel moeilijk als ik de fora moet geloven... iedereen zei dat er weinig uitdaging zat in Normal... net teveel ammo enzo.