1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] The Last of Us

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 dec 2011.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Niet gezien op de ps3. Niks op aan te merken op de ai na

2. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.355
    Hij zei ook dat op de ps3 versie hem niet was opgevallen maar hier zag die wel dingen zoals guilty net beschreef.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Waar zit je in de game? Begin is heel donker en minder mooi. In mijn mening dan.

4. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Twijfel nog om deze te halen. Heb de PS3 versie gespeeld, geweldig maar heb bv. Wolfenstein of Second Son nog niet gespeeld.

5. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Goed, heb er nu flink wat uur opzitten en man wat is deze game tof zeg. Zeker één van de betere games. Sfeer is tof, grafisch is het mooi, het geluid is goed, en de actie is ook tof. Erg tof wanneer het buiten regent en je door een verlaten bus loopt en het geluid van de regen op die bus hoort. Genieten.

Overigens nog geen last van bugs gehad.

6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Het is eigenlijk alleen een mustbuy als je de ps3 versie niet gespeeld hebt. Als ik jou was zou ik mijn geld lekker bewaren voor de aankomende maanden. Komt genoeg tofs

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb de eerste uurtjes ook gespeeld en kan me daar wel in vinden. Het is een absolute must buy als je de game nog nooit gespeeld hebt

1 van de beste games ooit

Maarrrrr qua remaster is het echt niet veel meer dan alle DLC erbij, de resolutie naar 1080 en de FPS naar 60

En dat speelt heerlijk (beter dan op de PS:cool: en ziet er uiteraard beter uit dan op de PS3

maar Tomb Raider voegde bijvoorbeeld voor next gen meer toe, betere geometrie, meer effecten, tressfx, al dat soort kleine toeters en bellen

daardoor heb ik bij TLOU meer het gevoel dat het echt gewoon de PS3 game in hogere resolutie is ipv laten we zeggen een 'next-gen conversie'

1080p60 is het enige verschil voor mensen die de game al gespeeld hebben.

Verder absoluut nog steeds een top game, ik zit er meteen weer helemaal in.

8. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Op weg naar the capital building. Nog niet zo heel ver dus.
    Wel echt een dik spel.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hoe verder je komt hoe mooier het word, de eerste omgevingen zijn vooral somber en strak

10. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Net even een uurtje gespeeld en je zit binnen aantal seconden al weer in de game, voor mij geen betere game dan The Last of us.

11. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Ik heb er nu 2 uur opzitten (toch maar op Hard, anders denken jullie dat ik een mietje ben). Toen kwam het vrouwtje weer thuis en die wilde ook even TV kijken ;) Ik vraag me eigenlijk af hoe lang die single player campaign duurt. Ben bijv. nog géén enkele clicker tegengekomen. Ben nu net in de regen de cops ontvlucht. Grafisch ziet het er prima uit, je ziet wel verschil tussen de cutscenes en het daadwerkelijke spel qua scherpte. Ik heb het spel overigens ook even op 30fps geprobeerd, maar dat is niet te doen als je 60fps gewend bent.

Het spel ligt mij gelukkig wel, want het is lekker lineair, een soort film. Ik vraag me alleen af waarom dit spel 10'en krijgt. Misschien moet je het eerst uitspelen (aangezien het einde heel mooi schijnt te zijn ofzo => geen spoilers a.u.b.), maar ik vind het nu zeker geen 10 waard.

Morgen maar even terug naar de MM voor de Survival Pack DLC. En wie weet weer een uurtje aankloten.

12. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Mijn chick heeft op een gegeven moment vier uur mee zitten kijken en ik mocht niet verder voordat zij weer mee kon kijken :+ Groter compliment voor een game is niet denkbaar denk ik ;)

13. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Haha... Nou, die van mij vindt het allemaal totaal niet boeiend.

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Ik vind dat zo hatelijk als iemand meekijkt. Mijn huisgenoot kwam vandaag thuis van vakantie maar dan spelen we enkele NBA of PES.

15. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Het beeld is goed, maar het geluid in TLoU is misschien nog wel beter. Ontzettend goed gemixt over de diverse surround kanalen. Erg sfeervol!

16. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Dat is te merken ja, ben nu al wel een stuk verder.
    Net bij Bill aangekomen in die diner.
    Ga wel redelijk vaak dood zeg8). Heb hem op hard staan en die listeningmode uitgezet op aanraden. Wel tof, toch iets spannender zo.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Ha ik ben daar ook, speel lekker op normal :+

18. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ja precies! Onzettend goed gedaan inderdaad. Geluid van regendruppels, de wind, echt alles klopt gewoon.

19. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Viel me eigenlijk wel op dat er behoorlijk wat bugs erin zaten, bij het bukken onder een muur ging Joel's zijn hoofd dwars door die muur heen.
    Ook de AI is af en toe het spoor bijster, maar daar kijken we wel doorheen.

20. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Dat soort dingen stoor ik me niet echt aan. Vind het combat-systeem nog niet echt lekker werken als je niet schiet. Als je van achteren wordt aangevallen, dan is het na een klap moeilijk te zien waar de klap precies vandaan kwam.

En ik vind dat ik veel te weinig kogels tot mijn beschikking heb, alsof de wereld bijna is vergaan ofzo :+

Deel Deze Pagina