Ik kom echt weinig collectible stuff tegen. Dan heb ik het niet over supplies, maar gewoon notes en dergelijke. Is dit normaal?
Ik zoek ook goed je wilt niet meekijken hoe ik dit spel speel hoor. "Kom laten we rechts gaan" zegt iemand in de game. Nope, eerst alles bekijken Maar de eerste 2 uur nu vrij weinig gezien. Ik wil geen guide de eerste playthrough gebruiken, omdat ik niet gespoilerd wil worden.
Daarom moet je die eerste playthrough niet zo doen man, je moet gewoon genieten niet te veel zoeken (dingen zitten goed verstopt) Je gaat je er op een gegeven moment aan irriteren, gewoon de 2de ronde doen
Ik vroeg mij alleen af of het normaal was dat er per gedeelte niet zoveel te vinden was (of dat er bijvoorbeeld iets gedaan moest worden om die collectible te krijgen, zoals een flesje ergens tegen gooien oid), that's all Ik ben nu bij Spoiler Ellie en heb het volgende Spoiler Wanted Poster Drafting Notice Note to bother Docks Note Warehouse Key Boston QZ map Military pamflet Ik vraag mij af of ik zo een beetje goed zit (ja ik ben een collectible hoarder )
Hoe graag ik 'm wil spelen, kom er gewoon niet aan toe. Mijn date is belangrijker ^^ Speel 'm volgende week wel.
Heb je firefly pendants? Ik weet niet of die in de lijst komen te staan of dat je ze gewoon niet hebt aangezien je die niet noemt. Daar waren er twee van, naast de pendants heb je 1 collectible gemist voor zover ik kan inschatten aan hand van waar je bent.
DLC anyone? (geremasterde versie) Volgens mij gaat het om pre order bonus o.i.d. (meest linker is al gebruikt) Spoiler