Je kan even de laatste 20 paginas terug lezen voor ervaringen van mensen die hem op de PS4 spelen Maar korte samenvatting van de veranderingen (ik heb hem ook op de PS3 een paar keer uitgespeeld) - De resolutie is hoger - De framerate is hoger - Alle DLC zit er in En dat zijn eigenlijk de voornaamste verschillen. Er zijn geen echt nieuwe grafische effecten toegevoegd, dus het ziet er super strak uit en speelt heerlijk soepel maar je ziet wel dat het geen game is die vanaf de grond af voor de PS4 is gemaakt Als je hem nog niet gespeeld hebt absoluut kopen, als je hem al wel gespeeld hebt alleen kopen als je een resolutie en framerate verbetering nog een keer de investering waar vind. Los van het grafische deel blijft het qua spel natuurlijk een absolute top game. Er is qua story telling vrijwel niks wat ook maar in de buurt komt
Cool spel. Snap alleen nog niet alle hype. Ik ben momenteel.... Spoiler ....in het museum en moet langs al die klikkers sluipen. Wat een hel!
Als ik zo in mijn friendslist kijk, verdomde veel ja. De helft van mijn huidige friendslist waren 360 gamers die geen PS3 hadden, dus die hadden de game zowieso gemist. En dan ikzelf ook nog, omdat ik geen last gen games meer wilde kopen met de PS4 release voor de deur. EDIT: Geluidsapp voor de Pulse en Gold headsets is er nu ook voor deze game op de PS4!
Hoe stel ik dolby surround in bij geluids opties? Heb 5,1 head set maar krijg alleen de optie voor stereo.
Ik word echt ketter gestoord van mijn opstijgende PS4.. Kan nooit goed zijn. Ook bij Last Of Us stijgt de PS4 met andere woorden PS4 moet harder werken om spel te kunnen draaien?
Heb ik ook. Hmm. Op dat kastje zitten een paar knopjes, wellicht dat je daar iets niet goed hebt staan? Heb je de instructies gevolgd op de Tritton website, over het aansluiten van je headset op de PS4?
Het gaat erom dat ik in het menu van de last of us het niet kan instellen. Op dashboard kan ik het wel
Is deze game niet 7.1? Anders weet ik het ook zo effe niet.... Heb de Tritton wel maar niet meer aangesloten ivm de Pulse. Als ik morgen effe tijd heb wil ik wel effe kijken hoe het bij is met de tritton.
Ik ben nu bij.. Spoiler Bill, die gekke gast het sfeertje is in ieder geval goed vooruitgegaan. Erg spannend allemaal
Je hebt nog een lange reis te gaan; lekker doorspelen dus. Het wordt alleen maar beter, beloofd! haha
Echt? Heb al serieus iets van 4 uur gespeeld ofzo . Niet meer gewend dat een spel langer dan 8 uur duurt