Gisteren Left Behind uitgespeeld. Wederom een mooi verhaal. Vandaag of morgen maar eens beginnen aan de 2e playthrough van de singleplayer. Nu op Hard. Hopelijk ga ik het redden zonder te schelden.
Ben ook opnieuw begonnen , met new game + weer op hard om alles volledig te kunnen upgraden. Daarna ga ik hem proberen op de moeilijkste mode. Vind het echt een geweldige game!
Ik vond het supertof maar ik zit niet echt te springen om de game direct nog een keer uit te spelen, het avontuur blijft hetzelfde en dat verhaal dat ken ik nu al… Ik ga nog wel even Left Behind checken, hoe lang duurt die ongeveer?
Ja, maar ik ben benieuwd naar die glitch en of die dus nog werkt Hmm nee, ik heb nooit de ps3 gehad. Gewoon andere nextgen games spelen en je hebt al vergelijkingsmateriaal. Niet dat het uitmaakt, want de game is echt mooi en loopt heerlijk soepel. Dik prima! Mijn death statistic is opeens gereset als enige nu heb ik 700 kills en 1 death in SP haha Die new game + werkt nog steeds btw ik zit nu op new game plus survivor.
Pffff wat een klote stuk. Spoiler Dat gedeelte waar je stukjes moet duiken en vervolgens die generator aan moet zetten en de keycard moet zoeken.
Zie je dan niet duidelijk mooiere textures? Er werd beweerd dat de textures 2x zo scherp of mooi waren toch? Hij was inderdaad al verdomd mooi op PS3. Een ander gigantisch kutstuk vond ik... Spoiler Geen idee meer welke chapter, maar je werkt met een dude samen. De rest gaat naar buiten en jij en die dude moeten waves aan infected afmaken, waaronder ook die eikels die jou in 1x dood kunnen maken. My god ik haat dat soort stukjes.
Waar is dat precies? Ja het is wel echt een stuk mooier, maar je ziet gewoon dat het last gen gemaakt is. Er is echter wel volop verbeterd hoor en dat merkte ik toen ik de docu keek waar ps3 beelden in zaten. Flink verschil en 60 fps is echt zeer aangenaam.
New game plus glitch. Heb het zelf geprobeerd met een 2de saveslot en het werkte gewoon. Mijn eerste playthrough was hard en nu speel ik survivor+.
Spoiler In een hotel, waar je met Ellie op een lift staat en je naar beneden valt. Vervolgens die keycard moet zoeken en de generator aan moet zetten om eruit te komen.
Vind dat soort stukken juist geweldig! Dat laat de moeilijkheid van de game zien en voel je je met 7 kogels en een houten stok ook dik in de minderheid. Je gaat 30x dood, kiest verschillende opties waarna het je een voldaan gevoel geeft wanneer je het eindelijk gehaald hebt.
Ben ik met je eens hoor. Ook het eerste moment dat ik echt goed moest nadenken hoe ik het ging aanpakken.
Wauw, survivor is echt pittig qua supplies in 3 chapters heb ik nu iets van 6 keer wat craftspul op kunnen pakken ofzo.. Ik vind het wel jammer dat Ellie in de cutscenes niet in een Jak en Dexter pakje rondloopt Edit: dit spel Ik zat even op de computer met het spel aan. Hoor ik opeens "oh nice. You're just standing there, doing absolutely nothing. Vervolgens gaat ze nog een themesong neuriën Ellie is echt een baasje
Ook vandaag uitgespeeld. Even over de moeilijk stukken die hiervoor genoemd werden: in de kelder van het hotel kun je eerste de keycard pakken en dan de generator opstarten. Dan pas komen de meeste infected ineens, maar die kun je grotendeels ontwijken door direct naar boven en naar de electrische deur te lopen. Dat stuk in die steelmill(?) is het makkelijkst als je op het verhogingkje staat met de twee trapjes. De infected komen dan nog maar van twee richtingen. Plaats eventueel bommen bij de deur naar de loopbrug, maar wel in de kamer zodat je makkelijk munitie op kan pakken. Even wat anders Spoiler Ik heb het gevoel dat het einde niet klopt. Het ziekenhuis werd gerund door fireflies, het dorp waar ze heen vluchtten ook. Dan is het toch een kwestie van tijd voordat de acties van Joel ook bekend worden in het dorp?