idd want ik heb hem uitgespeeld op normaal en had enkel 4 trophies ( schandalig eigenlijk haha) als ik new game + neem krijg ik dan al mijn wapens mee?
Ja, dan houd je al je wapens. Als je echt voor de trophies wilt gaan is er ook een glitch waarmee je gelijk Grounded+ kan spelen .
Best gaaf die MP van TLOU Niet als een kip zonder kop rennen zoals COD, maar echt proberen samen te werken en sluipen. Het ging me nog goed af ook. Paar potjes op de eerste plek
Deze game is zo keihard dat ik hem op survivor nog eens ga uitspelen. Wat een personages zijn het zeg, ge-wel-dig. Vooral Joel die stiekem gewoon een beetje selfishness heeft Spoiler: einde spoilers dat blijkt maar weer op het einde in elk spel ben je de goederik die alles wil redden... Deze game doet dat ook maar echt op een unieke manier. Ik vind trouwens wel dat de IA wel soms echt niet om aan te zien is zo slecht Spoiler: spoilers vooral het ziekenhuis gedeelte stonden sommige gaurds gewoon op de zelfde plek continue te schieten zonder te herladen....
Pff dat grounded valt even tegen als je een tijdje niet gespeeld hebt al. Blijft voor mij tot nu toe nog wel het wreedste spel op de ps4.
Vanavond beginnen aan deze game op de ps4. Na jaren Microsoft is dit de eerste Sony exclusive die ik ga spelen sinds de PSX. Ben benieuwd.
Zitten nog wel een aantal stukken in waar je goed op moet letten zeg, al aardig wat dood gegaan doordat ik niet goed rond had gekeken. Sfeertje is goed neer gezet. Morgen weer verder.
Meer mensen die problemen heeft om online matches te vinden? Zowel afgelopen maandag als gister avond kon ik geen online match vinden. Hij blijft maar zoeken... Meer mensen dit probleem? FIFA15 kan ik wel online spelen zonder problemen.
Uitgespeeld. Mooi spel, goed verhaal. Al vind ik het Spoiler ergens wel jammer dat Joel niet in ziet wat het beste is voor de mensheid. Al past dat ook wel weer bij zijn persoonlijkheid, fuck de rest and save your own.''
Er komt nieuwe dlc aan. http://www.gamepur.com/news/17168-u...dicoot-ps4-uncharted-collection-new-tlou.html Mooi een reden om tegen die tijd de game weer opnieuw te spelen
En die valt buiten de season pass. Lekkere bullshit imo. Daar koop je toch juist de season pass voor? Pfft.
Dat vind ik ook wel jammer idd. Ik dacht dat de remastered editie echt de volledige game was, maar uiteindelijk krijgen we toch weer een losse dlc die je uit de store moet kopen. Ik koop hem wel maar het is wel een klein beetje jammer
Vandaag komt er weer MP DLC uit, nieuwe wapens, (kortere!) kill animatie en perks waar voor moet worden betaald door keiharde dukaten. Wat vinden jullie van deze praktijken? Ik walg hier echt van, volledige game en dan heel smerig via micro-transactions om meer geld bedelen. Ga UC4 of wat voor ND game dan ook om deze reden dan ook niet pre-orderen, wacht lekker op een leuke aanbieding ergens of leen hem. Viespeuken zijn met.
Het zit in veel games tegenwoordig helaas (Battlefield, GTA, CoD, AC en vast nog wel meer). Slechte ontwikkeling wat mij betreft. Ik moet de game nog steeds uitspelen trouwens, too much games op het moment