1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] The Last of Us

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 dec 2011.

  1. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Hoe vind je Heavy Rain een soortgelijke game als TLoU? Heb die eerste niet gespeeld maar had altijd de indruk dat dat meer een film is waarin je zelf keuzes maakt dan iets waar daadwerkelijk gameplay in zit.
     
  2. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Totaal niet dezelfde games Geel.
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Gast. Heavy rain is echt bizar goed.

    Echter is the last of us compleet verschillend. Deze game draait om overleven en het primitieve.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik heb beide games wel een beetje gespeeld. En ja in HR zit meer gameplay, maar het blijft ook wel een beetje een cinematic ervaring zoals The Last of Us, al doet The Last of Us het natuurlijk wel een heel stuk beter.

    Ik ga denk ik TLOU nog wel weer eens een kans geven, maar HR zeker niet. Zo'n ontzettend depressieve sfeer komt er in die game na de proloog, dat vond ik een beetje teveel van het goede.
     
  5. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Ehm. Is het niet exact andersom?
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Kak, my bad. Was even confused. :lol:
     
  7. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    828
    Ben in tijden niet zo blij wakker geworden met mijn wang op een tapijtje
    Fuck yes! All aboard the hype train
     
    Killamonkey en Mallakai vinden dit leuk.
  8. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.659
    Denk dat je wat die spoiler betreft nog best eens gelijk kan hebben.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  9. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
  10. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Stukje bij 4 min als ze gaat gitaar spelen en zingen.. echt top gedaan zeg..

     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Eindelijk de moed verzameld om deze game uit te spelen. Nog niet helemaal, maar ik ben nu bij het stuk vlak na de sluipschutter. Sad af man. Tijdens de Playstation 3 tijd bijna uitgespeeld, maar nooit meer aangeraakt, tot nu toe. Geweldige game. Het verzamelen hou ik wel van. Het enige klote zijn imo de trophy's. Remastered heb ik het dan over. Lijkt mij een stuk langer dan het origineel. En wat moet ik met Left Behind??? MP ga ik sowieso niet doen. Dat stuk waar ik nu ben was wel bruut zeg. Pff. Deel twee schijnt nog veel erger te zijn. Maar goed: Sommige shots van Joel op de Playstation 5 lijken bijna waardig aan deel 2, voor wat ik ervan gezien heb. Hoe heet die acteur die onlangs bekend maakte door het leven te gaan als man??? Hij had de rol van Ellie prima kunnen spelen, al weet ik niet hoever hij is met zijn transitie. Wat voelt het goed dat ik dan zelf ook een stuk toleranter ben geworden. Kan namelijk niet wachten tot ik deel 2 kan proberen. Hopelijk wel meer rustige momenten ook. 25 jaar na het uitbreken van het Virus zou je toch zeggen dat er amper nog mensen over zijn. Top games, echt en een reden dat ik erg blij met mijn Playstation 5 ben. <3
     
  12. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Last of Us remastered is niet langer dan het origineel hoor, is gewoon hetzelfde maar dan opgepoetst. En Left Behind zit er nog bij natuurlijk. Die is leuk om te spelen als je geïnteresseerd bent wat meer te weten te komen over de geschiedenis van Ellie voor de gebeurtenissen van deel 1.

    Je bedoelt Elliot Page? Hoe bedoel je, hij had Ellie kunnen spelen? In de verfilming van de game of wat? Denk niet dat iemand die net uit is gekomen als trans man er zin in heeft een vrouwelijk personage te spelen.

    Deel 2 is overigens op meerdere gebieden echt op een ander niveau dan deel 1, maar dat moet je vooral zelf ervaren. Het is iig niet minder heftig ;-).
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    @Fiasco
     
  14. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.659
    [​IMG]
     
    Daz, Jorrie, Cyndris en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Ik zou ook superblij zijn met een PS5 als ik daar eindelijk een game van 8 jaar oud op kan spelen.
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Ellen/Elliot Page
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Wat is er mis met de huidige VA? En waarom zou Elliot dat moeten doen? Ik snap er niks van. En de game ziet er nog goed uit voor een 7 jarige game maar om te zeggen dat het nu nog geweldig is, nee dat niet. De PS5 maakt daar ook geen verschil in omdat het een PS4 games is.
     
  18. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Veel mensen vinden dat Ellie qua uiterlijk heel veel lijkt op Ellen Page. Vandaar de vraag denk ik.

    Omdat Ellie bovendien lesbisch of biseksueel is moet tegenwoordig ook de stemacteur dat zijn volgens de standaarden van vandaag.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ja precies, in de originele versie was het nog veel meer lijkend op Ellie, wat in de remastered wat aangepast is. Maar dan nog snap ik niet waarom de VA nu in een keer gewijzigd moet worden, alleen omdat ze er op lijkt?
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat stuk op de ranch. :'-(
     

Deel Deze Pagina