Ik vond het ook wel lef hebben dat toen er bij toeval een vliegtuig op de set neerstortte ze gewoon bleven filmen. Getuigt van een visie.
Bizar ook dat ze door een los vliegend onderdeel ook echt gewond waren, maar toch eerst de scène hebben uitgespeeld en daarna pas naar het ziekenhuis zijn gebracht. Al hoefde er nog maar 1 van de 2 naar het ziekenhuis.
https://www.telegraaf.nl/entertainm...eg-borstbinder-tijdens-opnames-the-last-of-us Ze wordt gebruikt
Ja I know. Maar ik had liever iets meer Ellie/Joel gezien die whatever doen gezien er nog genoeg valt te doen uit de game dan een episode aan DLC spenden. Ik vond de pacing ook niet lekker ervan om nu deze EP te doen.
Spoiler Klopt, maar de komende episodes komt dat vast wel goed. Troy Baker die Joel in de games doet zou als het goed is ook nog een rolletje krijgen. Dat was al groot nieuws, dus niet echt een spoiler. En ik ben trouwens wel benieuwd hoe ze komende zondag gaan doen met die gasten die alleen met Ellie zijn. Hoe nasty gaat het worden of hoe braaf.
Ja deze episode was minder. Maar wel benieuwd naar volgende week, vond dat stuk qua Ellie het beste in de game
Pas toen begon ze volwassen te worden. Hopelijk zien we dat ook een beetje terug in de serie rond het acteerwerk van Bella.
begin alles na 5 nogal boring te vinden tbh. vast omdat ik/we alles al weten. like ep 3 was ook pure filler, dit ook, alles voelt beetje als filler. terwijl meeste dat niet zo is. ik loev pedro en ramsey wel echt, ze zetten de characters perfect neer. iedereen wel. dus beter kan t eig niet. maja tis beetje halfbakken kijken hier. we weten ook allemaal hoe het zal eindigen en hoe part 2 zal beginnen en verder verloopt en ja eerlijk zo boeiend is dat allemaal niet. in een game vond ik dat wel, nog nooit meegemaakt, in een serie mwah. left behind kan me verder echt gestolen worden.
zou toch wel mooi zijn, zon gekke klikkert met allemaal paddestoelen boomstammen en korsten op dr titters