Ik neem aan dat het spel ook te halen is door 'gewoon' te spelen. Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom je battlerank laag moet blijven. Als dat echt zo is dan is dat imho een serious design flaw! Ik ben momenteel BR73 en aan het einde van disc1. Tot nu toe was alles goed te doen.
Ik was voordat ik door de Aquaducts ben gegaan naar het diepere gedeelte van de numor mines gegaan en daar ben ik de zwaarste monsters voor mij tot op nu toe tegen gekomen, met veel HP en heavy attacks:
Allereerst groepen Spiritwoods (soort treants). Een groep van drie kon met 3 x natural gas III in een keer een hele union van mij wegvagen (zo'n 3000HP!). Daarnaast liepen er ook greater demons rond die blijkbaar veel defense hebben, want mijn klappen kwamen nog niet voor de helft aan!
Bij een side quest kwam ik Jhana mages tegen die zelfdestruct deden: zo'n 6000HP ineens weg, poef! Ok kwam ik mobs tegen die hun drie aanvallen konden combineren (synergy) en daardoor een mega hoeveelheid HP konden wegsnoepen.
Ik ben ondertussen denk ik op het einde van disc1 beland. Ik heb zelfs met groot gemak, zonder dat een union ook maar ko of out ging, de beruchte
Gates of Hell verslagen. Voor het eerst in dat gevecht een summon gehad, de cyclops. Geen idee hoeveel HP die heeft, maar veel damage deed ie in elk geval niet, zo'n 2000HP per turn.
Ik ben benieuwd wat disc2 voor mij in petto heeft en ik hoop echt dat ik niet afgestraft word door onhaalbare bosses, omdat ik 'normaal' heb gespeeld...
The battle is on
Laatst bewerkt: 22 mrt 2009