1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Last Remnant

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 11 jun 2008.

1. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    O_O

Eternal Sonata is echt supervet. :D

2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Offtopic:
    IU heb ik ook nog liggen (sealed), voor een prikkie in UK gekocht. Is IU ook zo ingewikkeld, dwz dat je een guide nodig hebt om een te spelen en dat je het te moeilijk voor jezelf kan maken ?

Ontopic:
    Ik heb de indruk dat de progressie van mijn characters helemaal stil staat op disc 2. Alle battles e.d. van elke sidequest leveren me niks meer op. Wanneer unlock je de Ancient Ruins? Dan kan ik daar ff wat grinden :)

3. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goed de stat grinding guide gelezen zie ik al ;)

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik zat 'm net te bekijken, honest! O-).

Ik vraag me af of ik dat stuk met rush alleen kan doen, Rush heeft bij mij nog niet eens 1000HP, laat staan 1700!! Bovendien steeds saven en laden om tot 500 te komen, boring en een beetje cheaten lijkt mij....

Ben BR77 nou, dus dan kan ik nog wel tot 100 grinden. Als ik het vol kan houden. De quests worden ook steeds minder om te doen. Er zitten echt een paar k*t quests op disc2, boring!

Ik vraag me af of de damage per union straks voldoende zal zijn en de hp per union. Tot op heden gaat alles nog erg soepel, dus fingers crossed.

Demigod en AC zijn bosses buiten de verhaallijn om toch? Alleen de Fallen moet ik halen voor de sidequest achievement. Normaal geef ik daar niet zoveel om, maar als ik al zoveel moeite heb gedaan voor al die quests dan moet ik die ene ook hebben :)

Laatst bewerkt: 23 mrt 2009
  5. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet dat je telkens alleen saved en reload. Je killt ook nog iets. :9 Maar ja, je kan het ook de niet-stat grind manier proberen en gewoon op BR140 ofzo alles neerhalen zoals TotalSOLO. Dat kan kennelijk ook.

En nee, voor sidequest achievement moet je AC ook. Demigod niet.

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Mja, Ik zit dus nu op het punt om naar de six bases te gaan en heb de uitbreidng naar maximaal 18 battle units gekregen. Ik had verwacht dat je ook nog meer leaders zou krijgen, maar de max is blijkbaar 6.

Nu zit ik dus te twijfelen, zal ik met 3x5 door blijven gaan, of zal ik gaan voor 2x5 en 2x4.
    Daarnaast natuurlijk welke leaders zal ik nemen. Rush, Baulson, Torgal en Emmy staan voor mij vast. Als andere twee heb ik nu David en Pagus.
    Pagus heb ik vanaf het begin gehad en kan leuke mystic aoe attacks (maar daar heb je tegen bosses niet zoveel aan) en ook healing. Irina is een betere healer denk ik en beter in combat arts dan pagus, maar mist mystic attacks.
    Als ik Pagus weg doe dan heb ik weinig mystic attacks, maar voor mijn gevoel is ca toch verreweg het meest overheersend.

@TOTALSolo en Zifnap: Welke unions indeling hebben jullie gebruikt ?

@TweaK: Die Yama bij de athlum pub opent bij mij niet de 6th path maar de 2nd path ??? Weet ik nog niet hoe ik naar de ancient ruins moet komen...
    EDIT:
    2nd path is blijkbaar de weg naar de AR :D

Hmmm, en dan schijnt er nog iets te zijn als weapon arts... ???

7. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    2x5 + 2x4. Btw, tussen elke base en voor de eerste base en na de laatste base moet je met de Duke of Ghor praten, anders mis je alsnog een sidequest voor je achievement ;)

8. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    1. Rush, Canna, Caplan, Damascus en Selleck.
    2. David, Beiroth, Gene, Irina!!!!
    3. Torgal, Tenberg, Dorna, Mathilde, Agea.
    4. Baulson, Emmy, Pany, Lars.

En mijn AC groep

1. Rush, David, Baulson, Torgal, Payne.....9999 health
    2. Emmy, Irina, Canna, Damascus, Gene...6400 health

Groep van Rush kon dan ook de Blackout-spell. Was eigenlijk van plan die superunion te gebruiken tegen AC, maar ik vond dat na twee pogingen al niet leuk meer. Toen die twee groepen gemaakt, zonder guide of gamesites die je in de war proberen te krijgen ;). En dat werkte dus wel goed.

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Wow, das wel heel precies :) Met 2x4 en 2x5 was ik ook blij geweest. Had inderdaad al besloten om Pagus voor Irina te verwisselen. Baulson en Emmy had ik ook al samen :) Rush en Torgal heb ik nu nog samen en ik denk dat ik Torgal een eigen union geef net als david.

En dan maar hopen dat ik mijn HP kan boosten. Want als ik de HP per uinion zo links en rechts eens lees dan mag ik nog heel wat HP gaan gainen .... :thumbs:

En wat is de reden dat je AC met twee unions doet, ipv 1) de 4 er boven of 2) 3x5 ?

En verder laat ik TLR ff een dagje liggen denk ik. Heb er ff genoeg van :0

10. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat hij per Union een AoE attack doet die uberveel damage doet op -al- je unions volgens mij (dus op het moment dat je meer unions hebt doet hij vaker die AoE en ga je dood).

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    En wat is die blackout spell. Is die belangrijk ?

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    In het begin wel later wordt hij eentonig helaas.

Voor de achievements heb je wel een guide nodig.

Volgende week ga ik beginnen met TLR. Ik laat wel weten hoe het mij vergaat ^^

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik wil een RPG spelen voor de quests en de verhaallijn. Achievements interesseren me niet zo veel.

Ik ga vanavond mijn unions omgooien en een trip maken naar de AR en kijken of ik daar een beetje kan grinden. Of ik dat 20 BR volhoud betwijfel ik...

En dan ga ik verder met quests en de storyline en als ik dan vast kom te zitten bij een bepaalde boss dan gaat TLR de kast in. Ik ben er ondertussen wel van overtuigd dat TLR een flawed battle/levelling systeem gebruikt. Alleen al het linken van battles, waarom het erin stoppen als het je niks of zelfs erger dan dat oplevert ???

Wel zou ik het leuk vinden als een paar van mijn leaders nog weapon arts zouden leren, al is me totaal niet duidelijk hoe dat werkt .... :confused:

14. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze moeten bepaalde wapens hebben. Dat is 't enige. :9

15. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Een foutieve conclusie zou ik zeggen. Je bent je sowieso al een tijdje voornamelijk op de tegenvallende elementen van het spel aan het richten.

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als je dat wil moet je sowieso geen guide gebruiken imo.

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689

Mja, hoe meer ik over het spel lees, hoe meer ik tot die conclusie kom. Maar laat het spel maar het tegendeel bewijzen door mij het einde te laten zien met een niet volgens een guide precies gepimpte party...

De lol zat er voor mij nu juist ook in om zoveel mogelijk area's te verkennen, veel te battlen, te linken, quests te doen, ook guild quests, etc.

Nu ik op disc 2 speel volgens het principe niet linken, niet battlen tenzij het een boss is of een bepaald grindable monster, is er voor mij al meer dan de helft van de lol af.

Ik speel daarom het spel gewoon weer op mijn manier verder en dan hoop ik er ook te komen, zonder arcana (blackout), weapon arts en uber party.

Ondanks de flaws trekt het spel me wel, anders zou ik het ook niet zo lang gespeeld hebben O-)

Dat doe ik normaal gesproken dan ook nooit. Maar omdat ik spelenderwijs een tijd op weg met TLR veel dingen nog niet snapte, zoals de logica van het battle systeem, ben ik online gaan kijken naar info. Enzo op de guides en fora gestuit... de rest kennen jullie :)

Laatst bewerkt: 24 mrt 2009
  18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat hoeft bij IU iig niet.

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Fijn om te horen :)

Weet iemand hoe belangrijk en arcana is endgame en die weapon arts ?
    Ik kan daar weinig over vinden. En die weapon arts is met bepaalde wapens, maar die moeten ze dan zelf gaan craften lijkt me ? Ze vragen nooit naar bepaalde wapens ??

20. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lees de 1e reply (en op moment van typen enige reply) van deze thread es, Gakkie: Click.

Deel Deze Pagina