1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Last Remnant

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 11 jun 2008.

1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb Infinite Undiscovery ook ja. Phoe, lastig op te zeggen welke beter is. Het zijn beide andere RPG's. Bij IU heb je wat meer vrijheid met het reizen en heb je realtime-battles. Bij LR ben je wat beperkter met reizen en zijn het meer turnbased-battles. Ik vind beide de moeite waard. Dus m'n advies is, ben je een RPG liefhebber, koop beide. ;) IU is nu misschien wel ergens op de X-bazar te krijgen voor een leuke prijs.

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439

Ik vind dat juist een voordeel. Op deze manier heb je weinig downtime tussen de verschillende gevechten; je kunt meteen door zonder je druk te maken dat één van je helden achteraan kreupel meestrompelt.

Later worden de gevechten lastiger en complexer; met een beetje pech (criticals voor de tegenstanders) is er dan een goede kans dat één van je unions compleet gewiped wordt... en dan ben je echt blij dat na het gevecht iedereen weer is genezen.

3. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    bah hijs weer volle prijs bij play.com!

4. double u 2

double u 2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, maar vind het nog steeds niet logisch dat je na elk gevecht weer 100% genezen bent. Mis nu zeg maar het gevoel van ik hoop dat ik het volgende save point nog haal want als ik nu een tegenstander tegenkom ben ik de sjaak want ik heb geen potions meer! Dit vond ik juist een pluspunt van final fantasy! Maar ik ben ook nog niet ver in de game dus mss veranderd mijn mening nog! Sommige mensen vinden het een pluspunt dat je na elk gevecht weer vol bent omdat het makkelijker is lijkt mij. maar we zullen zien.....
    de achievements zijn wel vrij pittig dacht ik!!! geen 1 is echt duidelijk wat je er nou echt voor moet doen.. zoals defeat many monster.. hoeveel is many!

5. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik wel met je eens ja. Ik heb hem nog niet, maar het lijkt mij wel dat dit een deel van de spanning weghaalt. Geen idee of het zo makkelijk wordt, maar ik vind het wel leuker om soms ook buiten gevechten potions te moeten gebruiken.

6. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Tja, dat je het leuk vindt om buiten gevechten potions te gebruiken kan ik natuurlijk niet tegenspreken. Aan de andere kant... dat kun je al in alle andere RPGs, dus laat Last Remnant nu een keer lekker anders zijn.

Maar het maakt het er echt niet minder spannend op, al moet je daarvoor wel verder gevorderd zijn in het spel. Je mannetjes kunnen nog best gemakkelijk KO gaan als je niet goed oplet en verkeerde beslissingen maakt. En soms heb je gewoon pech. Ik heb al best wat spannende gevechten meegemaakt met tegenstanders die bijna even sterk leken. Dan win je maar nipt en dan is het juist relaxt dat je je geen zorgen hoeft te maken over after-healing. Met andere woorden: LR concentreert zich op de uitdaging tijdens de gevechten, niet erna. Minder downtime, meer spelplezier.

Lijkt een beetje op het health systeem van de meeste moderne FPS games... (de rode vlek / kleur die na het gevecht langzaam wegtrekt, je kent het wel).

Laatst bewerkt: 2 dec 2008
  7. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    bah ik twijfel nog steeds of ik em moet halen of niet

8. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    same here. Spel lijkt me wel super maar zit echt te twijfelen over al die stotteringen in het spel.

9. Snatcher NL

Snatcher NL Cyber Punk

Leuk Bevonden:
    0
  10. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Goede review, leest lekker weg.
    Het moest ter sprake worden gebracht, de technische tekortkomingen, en het lijkt erop dat ondanks de install op de HDD deze nog steeds als een doorn in het oog eruit steken. Ik kan een menig (J)RPG goed waarderen, maar ik kan me ook ontzettend ergeren als het te moeilijk word. Desondanks zal ik de game een keer halen wanneer de prijs zodanig is gezakt dat mij de tekortkomingen niets meer uitmaken.

11. dark lars

dark lars Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik had hem voor 50 is best netjes vind ik, vind hem de volle prijs ook waard wat een top rpg zeg o_O totaal door verrast en ik snap er niks van ook nog eens, toch vind ik hem super leuk..best vreemd eigenlijk maarik snap al die battle dingen neit alles is anders dan bij andere rpg's

12. double u 2

double u 2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou staat der battle union 3/ max.3 leaders 4/ max.4 en battle units 4/ max. 9. maar waar kan ik die extra 5 units weg halen??

Laatst bewerkt: 7 dec 2008
  13. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Voor mij staat deze in de top 3 van JRPGS. Lost Odyssey vind ik nog steeds de beste. LR heeft wat quirks (vooral op technisch gebied), maar het is echt een leuke game. Vooral als je hem wat tijd geeft en niet zoals ik meteen na een uurtje spelen met een oordeel komt. Want dat heb ik dus ook fout gedaan; deze game is echt veel beter dan dat en dat zie je niet zo vaak (meestal is het andersom: games maken een geweldige eerste indruk en daarna zakt het af).

Wat je ook kunt doen: kopen en als het niet bevalt weer bij de winkel inleveren en voor een andere game gaan. Dat zou ik dan wel op zaterdag doen, zodat je nog even de tijd hebt voordat het maandag is...

14. dark lars

dark lars Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook erg tevreden met deze game, zo tevreden zelfs dat ik alle game-sites die deze game lager dan een 6 hebben gegeven niet meer vertrouw qwa reviews, dit is gewoon een top rpg met technische problemen die echt niet erg storend zijn. Ik snap nu onder hand wel bijna alles denk ik en speel m nu zoon 3 a 4 uur denk ik (kan je dat ergens zien ?).

15. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Blij dat ik hem een 7 heb gegeven dan. :9 Enneh, kun je dat niet op www.360voice.com zien? Moet je je wel al eerder aangemeld hebben.

16. Snatcher NL

Snatcher NL Cyber Punk

Leuk Bevonden:
    0

17. double u 2

double u 2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie spelen dit spel eigenlijk? heb het idee of ben ik de enigste. Heb helemaal geen online vrienden die dit spelen.. Voeg me us toe! Zodat we eens wat achievements ed kunnen vergelijken ed. Begin het nou een erg leuk spel te vinden.. en na op de hdd gezet te hebben eigenlijk helemaal geen last meer van de vertraging in de gevechten. echt super!

18. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    damn nu dit spel 45 euro is zit ik HEEL erg te twijfelen of ik em moet halen of niet

19. VapoChill

VapoChill Active Member

Leuk Bevonden:
    188
    Ik speel het ook. \o/
    De muziek vond ik erg cool, dus ook die besteld bij Playasia, 3 cd's. :D

20. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Vanwaar de twijfel? Het is een goede JRPG. Na Fallout 3 ga ik deze weer oppakken en ik kijk er nu al erg naar uit.

Deel Deze Pagina