Ik speel het spel nu ruim een week. Heb dus ook al de wat grotere gevechten gedaan. Heb het spel wel op de HDD staan maar die haperingen en texture pop-ins vallen me 100% mee. Echt een cool spel, grafix zijn vooral erg mooi. Verhaal is ook prima.
Echt een cool spel Als je de game op je HDD geinstalleerd hebt, vallen de framedrops reuze mee... Het vechtsysteem vind ik erg verfrissend, al had iets meer controle over je soldaten ook geen kwaad gekund De graphics zijn inderdaad erg mooi, en ook de muziek is erg vet. Het fijnste is nog wel dat er geen random battles zijn Kortom, een topper
ben er echt heel tevreden mee, zonde dat alle reviews zo laag zijn want kvind deze way beter dan lost oddessey&blue dragon
oeww ben op disc 2, wedden dat niemand die die game gereviewd heeft zo ver was? echt super leuk is het leuk verhaal ook lekker moeilijk echt zo'n rpg die je lekker in de winter op de bank speelt. vind deze beter dan blue dragon en eternal sonata, maar die laatst was ook al erg leuk =]
Ik ga er vanaf deze week ook helemaal voor. Morgen krijg ik ook de strategy guide. Ondanks dat ik gehoord dat ie niet zo heel goed is (niet alle info staat er in) kijk ik toch erg uit naar dat boekje. Ik hou jullie op de hoogte!
3 ofzo...-_- ik heb iu niet gespeeld maar kan je deze toch zeker aanraden, vond je het vechtsysteem van enchanted arms vet? dan deze wsl ook
mobs? die random battles? heb je gelijk in maar hij was wel lekker moeilijk en ging lang mee. bij remnant lopen ze rond net als in bluedragon dus daar heb je geen last van. Had ik trouwens al gezegd dat jouw plaatje heul erg vet is ?