Wat gebruik jij om die screenshot te krijgen? (op de pc dan, heb eigenlijk geen zin om m'n FB of twitter te linken)
Nee, de Switch was even beschikbaar op Bol.com en Zelda van een webshop ergens in Hoogeveen. Zelda was wel 10 Euro duurder, maar goed...
Micro SD Kaart in de Switch stoppen. Dan kan je in je album per foto die edit optie kiezen en vervolgens copy. Dan plaats de Switch ze op de SD kaart.
Aaah zo, Nouja dan heb ik even pech. Inmiddels weer wat tempels gevonden en nog tig van die zaadjes gevonden.
Zeker! Eerste minpuntje voor mij is toch wel de eerste dungeon die ik net gedaan heb. Viel toch wat tegen.
De olifant? Ik vind de hele reis naar de dungeon toe toffer dan de dungeon zelf, die zijn inderdaad wat klein.
Het lange weekend gaat van start. Zojuist begonnen met de game. De controls zijn wel heel erg wennen omdat ik ABXY door de war haal
Of je speelt het spel gewoon even uit in een uurtje. Uiteraard vol spoilers. Niets voor mij om door een game als deze heen te razen, maar respect dat ze het al zo snel kunnen en er zelfs dan nog ruimte is voor verbetering.
Speed runs is al een heel lang concept (professor broman is zelfs groot geworden met streamen van speed runs) en wordt met elke game wel gedaan
Ik heb mezelf volgens mij nog nooit eerder horen zeggen dat ik ff naar het bos moest om eikels te zoeken
Je bent niet de enige, ik ben nu 4uur onderweg en die controls en knoppen blijven kut, heb elke keer de verkeerde knop te pakken. Blijven oefenen haha