Kan je wel zien. Ik heb de Switch ook . Volgens mij op je eigen profiel pagina staat er ergens hoeveel uur. Ik zit zelf op 80 uur en heb 2 dungeons gedaan, 60 shrines en 115 koruk seeds.
Alleen een schatting. Die vertrouw ik voor geen meter, want bij een ander spel gaf hij een totaal onrealistisch getal aan.
Dat is vreemd, bij mij klopt het gewoon. Gaat alleen wel per 5 uur omhoog. Maar ik gebruik ook nog de ouderlijk toezicht app erbij en die geeft precies per minuut aan hoelang je met een game gespeeld hebt. Tenzij je ergens met je Switch speelt waar die niet met het internet verbind. En die twee tijden komen aardig overheen bij mij.
Trial of the Sword vind ik prima als DLC, maar elementen als de Hero's Path, Travel Medaillon en de Hard Mode hadden wat mij betreft wel gratis weggegeven mogen worden.
Mooi dat je de game nu gewoon in het Japans kan spelen. Hopelijk kondigen ze binnenkort even een leuke bundel aan voor de herfst ofzo, zodat ik een Switch kan kopen.
Wat betaal je nog daarvoor dan? Kan je dan niet beter een switch halen? Zelda + mario kart zijn echt beide geweldig erop!
250 ofzo. Echt belachelijk. Een switch wil ik niet. Te duur, zeker voor die hardware. En dan heb je nog een fatsoenlijk extra controller nodig. Wil alleen maar een keer Zelda spelen en dan kan die weer weg Ben ook aan het kijken of ik ergens er een kan lenen/huren
De game vandaag binnen gekregen en de Wiiu weer even van mijn dochter haar kamer gehaald en beneden aangesloten. Nu eerst nog Nioh uitspelen en dan kijken waarom iedereen zo enthousiast is over deze game
Uitgespeeld! Heb er uiteindelijk een kleine 110 uur over gedaan met 44.08% completion. Alle shrines en precies 256 Koroks.
Switch met Zelda kopen en daarna weer verkopen? En die extra controller heb je ook niet nodig. Ik vind de meegeleverde prima werken.
Ik echt niet. Ding is verschrikkelijk. Mikken met je bow in zelda bv gaat echt niet lekker. Echter de pro controller is een zegen. Wat een top ding is dat!
Twijfel om idd maar een switch met zelfs te kopen en dan toch mar met pro controller. En dan na uitspelen weer verkopen...
In NL nergens te krijgen die switch... Net toch maar overstag gegaan en hier in Italië een switch + zelda + pro controller gekocht