[Switch] The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

Discussie in 'Games' gestart door Nol, 13 mei 2023.

  1. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.302
    Leuk Bevonden:
    363
    [​IMG]

    Dit is The Legend of Zelda: Tears of the Kingdomvoor de Nintendo Switch. In dit vervolg op The Legend of Zelda: Breath of the Wild bepaal je zelf welk pad je aflegt door de prachtige landschappen van Hyrule en op de mysterieuze eilanden die in de lucht zweven. Weet jij het met Links nieuwe vaardigheden op te nemen tegen het kwaad dat het koninkrijk bedreigt?

    Beleef een gigantisch avontuur dat je nooit meer vergeet en start de reis van je leven in The Legend of Zelda Tears of the Kingdom!



    https://nl.ign.com/the-legend-of-ze...zelda-tears-of-the-kingdom-review-meesterwerk

    https://gamer.nl/artikelen/podcast/review-zelda-tears-of-the-kingdom-is-een-van-de-beste-games-ooit/

    [​IMG]
     
    Reckuuza, Cyndris, Hoosie en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    Denk dat ik hem vandaag ergens ga oppikken :D
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.821
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Ik moet eerst Breath of the Wild nog uitspelen, maar game gaat er zeker komen.
     
  4. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.735
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Drie keer de eerste tien a twintig uur Breath of the Wild gespeeld. Niks voor mij uiteindelijk helaas.
     
  5. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.270
    Leuk Bevonden:
    2.943
    Toch 30 a 60 uur in die game zitten dan? Weet je t zeker :) maar ik heb hetzelfde hoor. Niet zoveel uur, maar nooit echt ver gekomen.

    Als ik zo die reviews eens lees en zo tussen de regels door lees dan lijkt het er sterk op dat deze game verveling doorbreekt en plekken weet te bereiken die voorheen door leegte werden ontsierd diep in de ziel van de gamer.
     
    Yerewn, Reckuuza en Killamonkey vinden dit leuk.
  6. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Heb in m'n eerste playthrough zeker 150 uur er in gestoken. Nu met m'n 2e bezig en weer zeker 60 uur er in zitten. Ga deze na m'n vaka tie van volgende week ook zeker aanschaffen.
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.579
    Leuk Bevonden:
    8.679
    Wacht dan maar een jaar of 3 met Tears Of The Kingdom zodat het fris aanvoelt.
    Het is praktisch BOTW, maar dan in bijna alle aspecten beter. Daarom is het denk ik ook niets voor mensen die BOTW ook niets vonden.


    Maar man, Nintendo is toch zo briljant op het gebied van aanleren van de gameplay elementen op een natuurlijke manier. Het intro gebied is echt weer briljant!
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.479
    Leuk Bevonden:
    5.071
    Wat is er dan zo briljant aan?
     
  9. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.735
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Het van aanleren van de gameplay elementen op een natuurlijke manier. Kom op, wel blijven lezen Jorrie
     
    Yerewn vindt dit leuk.
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.479
    Leuk Bevonden:
    5.071
    Dat begrijp ik maar dat doen wel meerdere games. Ik vraag me alleen af wat het zo speciaal maakt.
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.665
    Leuk Bevonden:
    17.868
    ik denk dat het bij zelda meer op een natuurlijke manier gebeurt
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.665
    Leuk Bevonden:
    17.868


    kunnen we t r nog wel even over hebben hoe ongelofelijk depressing deze ad is eigenlijk.
     
    Garrett vindt dit leuk.
  13. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    Ik denk dat je het dan gewoon moet spelen, of als je het na het zien van de gameplay (bv van streams of trailers) nog niet snapt gewoon moet concluderen dat het je gewoon niet ligt.
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2023
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.665
    Leuk Bevonden:
    17.868
    ik denk dat het een aantal dingetjes is. sowieso een open wereld die volledig meteen aan je voeten klaarligt. verder dat je nu allemaal leuke dingen in elkaar kunt knutselen. is toch leuk. en daarmee beetje die wereld doorboeken. de art style, altijd die schattige toeter en bellen geluidjes wanneer iets gelukt is, het draagt allemaal bij aan de ervaring.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
  16. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.838
    Leuk Bevonden:
    860
    FPS is wel echt mega slecht, vooral als je aan het "craften" bent met de Ultrahand skill. Maar was in BOTW soms al dramatisch, voor de rest wel alles wat BOTW nice maakte en daar op verder gebouwd. Dus ga mij hier wel weer 100+ uur mee vermaken :D.
     
  17. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    Had het laatste fysieke exemplaar in de winkel :cool: Va navond aan beginnen!
     
  18. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Als een ander spel 30 FPS heeft maar wel stabiele 30 FPS klaag iedereen steen en been en komen de reviews nooit boven de 8 uit. Nu is het Nintendo en Zelda en vliegen de 10nen om je oren terwijl je framedrops hebt. Hoe dan?
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.208
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Best wel een goed punt eigenlijk.
     
  20. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.838
    Leuk Bevonden:
    860
    Omdat Zelda voor de rest revolutionair is kwa gamerplay en het maximale uit een handheld van 7 jaar oud haalt. Die games waar jij het over hebt komen uit op een Xbox Series X, vol met bugs, generic gameplay, generic artstyle, generic verhaal. En ook een beetje omdat het Nintendo en Zelda is.

    Ik snap dan weer niet dat God of War Ragnarok een 95 gemiddeld heeft ofzo, denk 2 uur gespeeld toen verveelde ik mij al dood... Zelfde met Horizon Forbidden West. Enige game waar ik mij op Zelda level mee heb vermaakt op de current gen consoles is Elden Ring, die zou ik wel net zo hoog plaatsen als BOTW of nu TOTK. Maar die heeft ook last van FPS drops e.d.
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2023
    Reckuuza vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina