Dit is The Legend of Zelda: Tears of the Kingdomvoor de Nintendo Switch. In dit vervolg op The Legend of Zelda: Breath of the Wild bepaal je zelf welk pad je aflegt door de prachtige landschappen van Hyrule en op de mysterieuze eilanden die in de lucht zweven. Weet jij het met Links nieuwe vaardigheden op te nemen tegen het kwaad dat het koninkrijk bedreigt? Beleef een gigantisch avontuur dat je nooit meer vergeet en start de reis van je leven in The Legend of Zelda Tears of the Kingdom! https://nl.ign.com/the-legend-of-ze...zelda-tears-of-the-kingdom-review-meesterwerk https://gamer.nl/artikelen/podcast/review-zelda-tears-of-the-kingdom-is-een-van-de-beste-games-ooit/
Drie keer de eerste tien a twintig uur Breath of the Wild gespeeld. Niks voor mij uiteindelijk helaas.
Toch 30 a 60 uur in die game zitten dan? Weet je t zeker maar ik heb hetzelfde hoor. Niet zoveel uur, maar nooit echt ver gekomen. Als ik zo die reviews eens lees en zo tussen de regels door lees dan lijkt het er sterk op dat deze game verveling doorbreekt en plekken weet te bereiken die voorheen door leegte werden ontsierd diep in de ziel van de gamer.
Heb in m'n eerste playthrough zeker 150 uur er in gestoken. Nu met m'n 2e bezig en weer zeker 60 uur er in zitten. Ga deze na m'n vaka tie van volgende week ook zeker aanschaffen.
Wacht dan maar een jaar of 3 met Tears Of The Kingdom zodat het fris aanvoelt. Het is praktisch BOTW, maar dan in bijna alle aspecten beter. Daarom is het denk ik ook niets voor mensen die BOTW ook niets vonden. Maar man, Nintendo is toch zo briljant op het gebied van aanleren van de gameplay elementen op een natuurlijke manier. Het intro gebied is echt weer briljant!
Het van aanleren van de gameplay elementen op een natuurlijke manier. Kom op, wel blijven lezen Jorrie
Ik denk dat je het dan gewoon moet spelen, of als je het na het zien van de gameplay (bv van streams of trailers) nog niet snapt gewoon moet concluderen dat het je gewoon niet ligt.
ik denk dat het een aantal dingetjes is. sowieso een open wereld die volledig meteen aan je voeten klaarligt. verder dat je nu allemaal leuke dingen in elkaar kunt knutselen. is toch leuk. en daarmee beetje die wereld doorboeken. de art style, altijd die schattige toeter en bellen geluidjes wanneer iets gelukt is, het draagt allemaal bij aan de ervaring.
Het is een game die creativiteit naast het gevoel van avontuur bevordert. Kan me bijna niet voorstellen dat iemand tegen dat idee kan zijn. Even Final Fantasy producer Naoki Yoshida can't stop playing Zelda: Tears of the Kingdom | Eurogamer.net
FPS is wel echt mega slecht, vooral als je aan het "craften" bent met de Ultrahand skill. Maar was in BOTW soms al dramatisch, voor de rest wel alles wat BOTW nice maakte en daar op verder gebouwd. Dus ga mij hier wel weer 100+ uur mee vermaken .
Als een ander spel 30 FPS heeft maar wel stabiele 30 FPS klaag iedereen steen en been en komen de reviews nooit boven de 8 uit. Nu is het Nintendo en Zelda en vliegen de 10nen om je oren terwijl je framedrops hebt. Hoe dan?
Omdat Zelda voor de rest revolutionair is kwa gamerplay en het maximale uit een handheld van 7 jaar oud haalt. Die games waar jij het over hebt komen uit op een Xbox Series X, vol met bugs, generic gameplay, generic artstyle, generic verhaal. En ook een beetje omdat het Nintendo en Zelda is. Ik snap dan weer niet dat God of War Ragnarok een 95 gemiddeld heeft ofzo, denk 2 uur gespeeld toen verveelde ik mij al dood... Zelfde met Horizon Forbidden West. Enige game waar ik mij op Zelda level mee heb vermaakt op de current gen consoles is Elden Ring, die zou ik wel net zo hoog plaatsen als BOTW of nu TOTK. Maar die heeft ook last van FPS drops e.d.