1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Switch] The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

Discussie in 'Games' gestart door Nol, 13 mei 2023.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Die games speel je dan ook vooral voor het verhaal of de wereld, Zelda omdat het ook een grote nostalgische waarde heeft, bij iedere release weer. Het voelt veel meer als thuiskomen dan een GOW of Horizon bijvoorbeeld. :)
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.666
    Leuk Bevonden:
    17.869
    omdat ze jou willen stangen
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.479
    Leuk Bevonden:
    5.073
    Precies wat je zegt. Elke andere game zou maximaal een 8 hebben gekregen, Zelda games krijgen nooit deze kritieken omdat 'het er bij hoort'.
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Tja, waarom bestaan er filmhuis films wanneer er ook summer blockbuster films worden uitgebracht? Het één annuleert het ander niet. Voor ieder wat wils, waarbij onze behoefte (wat willen we zien) ook met de dag verandert. In de gaming industrie is het niet anders.

    Elden Ring draait trouwens ook niet perfect vloeiend, al is de kwakkelende performance niet op het niveau van de laatste twee Zelda games.
     
  5. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Daar gaat het me niet om. Ik erken zeker wel dat Zelda games top zijn. Maar ik ben altijd allergisch voor alleen maar 10nen ongeacht de game en ongeacht wat ik ervan vindt.

    Voor een 10 moet de performance gewoon goed zijn. Dan maar een kleinere draw distance of iets lagere resolutie of wat dan ook om te compenseren. Een 9 had ook gekunnen. Zeker omdat dit spel veel overneemt van Breath of the Wild vind ik al die 10nen ongeloofwaardig.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  6. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.838
    Leuk Bevonden:
    860
    Mensen die steady altijd 60 FPS willen, maar wel op de Switch gamen zijn sowieso niet goed bij hun hoofd. Koop dan een high end PC of een PS5.
    Maar als ik de keuze had om het op een Switch Pro te spelen met 60 fps, dan zou ik nu nog naar de winkel rennen om dat ding te kopen, dus ben het wel eens hoor.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Mee eens. Maar we weten allemaal dat Nintendo de underdog favoriet is. En dat is niet toevallig, maar erg slim gespeeld door Nintendo zelf door niet de strijd direct aan te gaan met giganten Sony en Microsoft . Dus de game is een 9 +1 bonuspunt voor Nintendo sympathie. Maakt het nog steeds een topgame, maar helaas zit de wereld zo in elkaar.
     
  8. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    30 FPS is prima speelbaar. Als het maar stabiel is dat is helemaal prima. Op de PS4 heb ik veel toptitels in 30fps gespeeld en heel veel plezier gehad.

    Ben wel benieuwd waar Nintendo straks mee komt als volgende console.
     
    NuclearGoat vindt dit leuk.
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.666
    Leuk Bevonden:
    17.869
    mss dolphin emulator checken? shit die ik daarop zie qua ninty games is hard
     
    NuclearGoat vindt dit leuk.
  10. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Daar kun je geen Switch op spelen. Dat gaat tot en met de Wii U.

    Yuzu is een doel van Citra emulator. Daar kun je wel Switch op spelen. Beetje goede game laptop of handheld kun je inderdaad toffe dingen .een down.
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854


    [​IMG]

    PAAR CUTSCENES, MUZIEK GECHECKED, DIE TRAILER INFINITE KEER OPNIEUW GECHECKED EN EINDE GEZIEN

    THEME INCOMING SAXOFOOOOON 'LINK?' ORGASME AAN DIE SAXOFOOOOOON SICK GAMEPLAY 'I KNOW WHY I'M HERE IT'S SOMETHING ONLY I CAN DO' 'DO NOT LOOK AWAY YOU WITNESS A KINGS REVIVAL AND THE BIRTH OF HIS NEW WORLD' SHIIIIIT GANONDORF CLASSIC ZELDA THEMEEEEE + SICK GAMEPLAY

    [​IMG]

    MASTERPIECE.
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2023
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.666
    Leuk Bevonden:
    17.869
    ga naar buiten
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438


    Niet iedereen is omver geblazen door Tears, al gaat het Cohh in deze vid ook om de toxiciteit op zijn YT kanaal.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Dat zul je altijd houden. De grillen van de tijd. Vroeger vond je een game goed of kut, tegenwoordig een heel bijbelwerk over hoe erg het allemaal wel niet kan zijn. Met die toxische mensen denk ik dan ook stiekem wel eens: 2030. :+
     
  15. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.832
    Leuk Bevonden:
    9.201
    Wat
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Die gasten waar Con het over heeft kunnen wel een reset gebruiken. Maar goed, dan gaan we off topic. Hij legt het goed uit en laat mij wel hunkeren naar de game, als ik BOTW ooit uitspeel. Geen idee of het qua verhaal met elkaar te maken heeft. :)
     
  17. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.832
    Leuk Bevonden:
    9.201
    Oh zeg dat dan
     
    Reckuuza en Yellow 13 vinden dit leuk.
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Ik moest even een quick fix aanbrengen in mijn hoofd. Ik ga door met patchen.
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.666
    Leuk Bevonden:
    17.869
    GAST WAT ZEG JE NOU ALLEMAAL
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747

Deel Deze Pagina