Het ziet er echt goed uit, dat cell-shaded gebeuren in Skyward Sword vind ik zelf wel een beetje minder, maar natuurlijk zal de game zeker wel goed worden zoals altijd wel met de Zelda games, ik hoop dat ze de console titel na Skyward Sword realistisch in plaats van cellshaded maken.
Heb hem nog origineel en een GBA SP. Is er iets verandert in die game? Ik hoor hier eigenlijk niemand over Oracles!? Zeker toch ook geen slechte in de reeks.
Het is precies hetzelfde als Link's Awakening DX voor de Gameboy Color, gewoon een port dus, en ik neem aan dat Oracle of Ages/Seasons ooit wel uit zal komen voor de 3DS maar alleen Four Swords(gratis game) is in planning voor de 3DS, en natuurlijk OOT 3D komt binnenkort uit. @ Silverlink alleen via Creditcard op het moment, je kan www.3VCash.nl proberen though, ik heb het zelf nog niet uitgeprobeerd.
Ok dan maak ik zo een kaartje aan. Heb het al vaker gebruikt (3vcash) Werkt prima. Zo importeer ik mijn blurays uit engeland!
Met dat 3vcash heb je dan 1 creditcard nummer welke je steeds opwaardeert of koop je zeg maar steeds een nieuw creditcard met een nieuw uniek nummer?
Helaas koop je steeds een nieuwe. (alhoewel je wel geld over kan zetten van de ene naar de andere, maar dan heb je nog steeds maar tot die kaart afgelopen is)
Ik weet niet of het al bekend was, maar ik zag dit op de site van Nintendo staan: Register The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D Game & Get the Official Soundtrack CD FREE. Limited quantity. More Information Coming Soon.
Ik ben zelf echt onder de indruk van Skyward Sword trailer. De kleurrijke graphics, tussen Cell shaded van Wind Waker en realisme van Twilight Princess vind ik persoonlijk echt prachtig. En sowieso alles wat boven/in de wolken afspeelt vind ik wat extra's hebben, het heeft avontuurlijks van die zwevende steden e.d. en de stijl iets heel warms. Kijk hier echt naar uit! [yt]liM3LTMp8s4[/yt]
Die Skyward Sword doet mij (op dit moment) juist niets. Ik vind de art-style juist niet mooi. Neem die vogels, ik vind ze eigenlijk helemaal niet in een Zelda game passen.
720p graphics, 1080p graphics, een goede game heeft dat eigenlijk helemaal niet nodig. Ik ga waarschijnlijk veel meer plezier beleven aan Skyward sword op de Wii, dan Halo 4 op de Xbox of Uncharted 3 op de PS3. Niks ten nadele van die games, maar The Legend of Zelda games blijven toch een speciaal plekje in mijn hart houden.