1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] The Legend of Zelda

Discussie in 'Games' gestart door OniRyo, 19 mrt 2011.

  1. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Inderdaad. De hele timeline is gebaseerd op speculaties van de fanbase. Ik heb alle Zelda's (uit)gespeeld en geen enkele game heeft echt verwijzingen naar andere delen. Natuurlijk het overkoepelende verhaal van triforce, hyrule, hero moet Zelda redden etc. Wind Waker gaf volgens mij wel een verwijzing naar de Hero of Time. Maar verder...?
     
  2. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het filmpje hiervan op GT gezien en ik ben het wel eens met deze timeline. Het idee van 2 timelines/ universums vind ik btw ook niet vreemd.
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    2 tijdlijnen geeft aan de Link in elk deel weer een andere zou moeten zijn. Verder is wat hierboven gezegd is correct. De timeline is door de fanbase gemaakt. Ik heb in geen enkel deel info gekregen over andere delen of over een timeline.

    Link, Zelda, Ganon, Hyrule, Mastersword. Ieder deel eigenlijk weer het zelfde alleen wordt het verhaal anders verteld :)
     
  4. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zit wellicht niet in de games, maar over Halo kwam ik qua storyline ook pas veel te weten toen ik artikelen las op het internet. Die weer waren afgeleid van de boeken.

    Het zou mij niks verbazen als er bij Zelda ook een soort timeline hebben en los daar op (!) los ja, want je moet de tijdline niet de strak volgen. Nieuwe Zelda games introduceren.

    Na OOT is het zo dat er 2 hyrules zijn, één waarin Ganondorf is opgesloten en één waarin Link terug gaat naar het verleden. Jammer alleen dat er dan veel speculatie volgt. Ik had de battle tussen Hyrule en de legers van Ganondorf wel willen zien.
     
  5. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    Zelda is not for the weakhearted and the dull whitted!
     
  6. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    De intro van de Wind Waker gaat toch over OoT?

    [yt]JX5Tp4sZbFQ[/yt]
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Speculatie toch?

    Iedere keer als ik dat melodietje hoor op de TV reclame van OoT 3DS wil ik hem hebben :mad:
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    En sowieso is het wel bekend dat Minish Cap voor de rest speelt, aangezien daar, naar wat ik heb gehoord, het Master Sword wordt gecreeerd.

    Over Minish Cap gesproken: Ik heb heel goedkoop via ebay een cartridge op de kop getikt uit Hong Kong. Nu zal het vast een bootleg zijn, maar zo lang het niet een of andere crappy vertaling is boeit me dat niet zoveel. Voor die paar euro wil ik deze toch weleens spelen.
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb The Minish Cap vorige week toevallig verkocht.

    Zeer vermakelijke game in de trant van ALttP. Echter vond ik die wel stukken beter. In MC zitten wat onderdelen die ik eigenlijk niet in een Zelda game vind horen.

    Aangezien het in ieder deel een andere Link is, is het ook iedere keer een anders Master Sword. Vind om die reden dus ook niet duidelijk of dit deel daadwerkelijk er voor zou af spelen.
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Waarom is het dan elke keer een ander Master Sword? Volgens mij is het Master Sword toch echt maar 1 keer gesmeed en daarna altijd hetzelfde gebleven?
     
  11. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Minish Cap is echt briljant. Toch 1 van de beter Zelda-games.
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Nu maar hopen dat mijn versie niet half Chinees/half Engels is. :+

    Ik ga toch echt geen kleine 20 euro betalen voor alleen een cartridge.
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Waaruit concludeer je dat? Dat wordt in een spel misschien gezegd maar aangezien er iedere keer ook een andere Link is?
     
  14. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    Master sword is 1x gesmeden! Althans gesmeden.... Dat zien we in skyward sword!
     
  15. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Als je het niet wist, Four Swords is anders dan Four Swords Aventures, grafisch en het verhaal van Four Swords voor de GBA speelt eerder af dan Four Swords Adventures =).
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2011
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Four Swords Adventures kon je tenminste nog alleen spelen. :mad:
     
  17. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ja, who knows... misschien tweaken ze het wel in deze Four Swords, of misschien niet... dan weet ik wel de reden waarom het gratis is als ze er geen verandering inzit.
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2011
  18. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Online co-op please ! Of download play?
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Vind je dat niet veel? Zeker als nog de kans bestaat dat je een originele 'Nintondo' krijgt :lol: ?
     
  20. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Filmpjes etc van Skyward Sword(let wel op dat er spoilers kan bevatten in de filmpjes)












    [​IMG]

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina